Freesync op LG 24GM79G-B

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:59
Geachte tweakers,

Ik heb een LG 24GM79G-B en nog een tweede scherm (asus LCD scherm). Nu dat nvidia freesync is gaan ondersteunen naar g-sync dacht ik, dat wil ik ook eens proberen.

Nu is het zo dat wanneer ik freesync aanzet op mijn LG monitor, de andere monitor niet meer gevonden wordt door mijn videokaart (Inno3D iChill GeForce GTX 1070 X3 8GB).

Mijn LG is verbonden met een displayport en het andere scherm met een HDMI kabel.

Mijn vraag voor jullie is, is het uberhaupt mogelijk om deze twee schermen met elkaar te laten werken als ik op mijn LG scherm freesync aan wil hebben? Op het internet kan ik hier vrij weinig over vinden namelijk.

Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat heel erg fijn zijn

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:13

jgj82

Ja, maar = nee

@Brubs Mijn situatie is iets anders: Vega 64 met één keer uwqhd en één keer qhd monitor, beide met displayport aangesloten. De Ultrawide met freesync, de qhd zonder. Werkt prima.

Misschien kun je bij NVIDIA dit ook per monitor instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dat weet ik niet, maar als ik mijn LG op freesync zet gaat de asus monitor niet meer aan, die vindt dan geen signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je zou even Overzicht Freesync monitoren die werken met GSync kunnen doorlezen; allicht dat er wat tips in staan.

Ik ken jouw monitor niet 1-2-3 maar weet je 100% zeker dat deze ondersteund is/wordt door Nvidia voor Freesync?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ik ben erachter gekomen dat mijn PC het nodig vond zichzelf te restarten voordat ik drivers had geupdate (kwam nog van voor 2019 (schandelijk ik weet het)), nu doet hij het wel nadat ik het tweede scherm aan heb gezet in nvidia configuratie scherm.