Verbatim externe harde schijf krijg ik niet aan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo.313
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-07-2020
Beste leden,

Ik heb een 1TB externe harde schijf van Verbatim, die 2 snoeren bevat aan de harde schijf (1 voor de voeding en 1 van de usb aansluiting. Ik gebruikte de harde schijf voor mijn laptop. Na een lange tijd ongebruikt in de kast te hebben staan, wou ik hem gisteren gebruiken zonder resultaat. Het probleem is dat de harde schijf geen voeding krijgt (de groene lampje brandt niet).

Ik heb even zitten googelen zonder resultaat. Iemand enig idee of tip wat ik kan gaan proberen om het aan te krijgen?

Wachtend op jullie reactie verblijf ik!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
De voeding is waarschijnlijk gewoon dood, even kijken of je een andere hebt met dezelfde specificaties en die proberen.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo.313
Wat moet ik gaan kijken? Watvoor andere? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo.313
MewBie schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:05:
De voeding is waarschijnlijk gewoon dood, even kijken of je een andere hebt met dezelfde specificaties en die proberen.
Wat moet ik gaan kijken? Watvoor andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Als het goed is, zit er een sticker op de voeding die je de specificaties vertellen. Een voeding met dezelfde specs zoeken en gaan met die banaan.

/sidenote: wijzig de volgende keer je vorige post met de wijzigknop rechtsboven je laatste post als je nog wat wilt toevoegen. Je kickt nu je topic, wat als erg irritant wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En als je geen vervangende voeding kan vinden maar de data op schijf nog wel wil inzien; grote kans dat als je de behuizing openmaakt, dat er een SATA HDD inzit. En die kan je dan aan / in elke PC hangen om (hopelijk) uit te lezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1