beetje goed kwalitatief spycam gezocht om te dragen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1205960

Topicstarter
Wat is je budget?
als prijs/kwaliteit verhouding maar goed is.

Wat heb je zelf al gevonden?
in de bekende nederlandse webshops waaronder bol.com of spyshop kom ik veel spyapperatuur tegen zoals een camera in een zonnebril of een camera in een mp3 speler, maar na verder onderzoek ben ik erachtergekomen dat producten allemaal uit china komen en van lage kwaliteit zijn, ik lees en zie er veel slechte revieuws over op google en vooral youtube.
Ik ben toen maar beetje opgehouden met zoeken want ik heb nu het idee/beeld gekregen dat er alleen maar deze troep op de nederlandse markt is gezien elke webshop die ik ben tegengekomen beetje dezelfde prul verkoopt. De ideeen (camera in bril op mp3) zijn prima maar kwaliteit zwaar ruk.

Vandaar ik dit topic open, in de hoop er hier mensen met ervaring zijn die mij kunnen vertellen welke wel goede kwalitatief spy camera's zijn die je beetje onzichtbaar bij je kan dragen maar tegelijkertijd wel goed kan filmen.
Ik zat zelf ook aan een bodycam te denken die politie veel gebruikt maar deze zijn veelste zichtbaar.
Dus ik hoop hier beetje tips of nieuwe ideen te krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat is precies het doel wat je hiermee voor ogen hebt? (Ongevraagd en onzichtbaar) filmen in de publieke ruimte is aan regels gebonden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Jorgen schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:07:
Wat is precies het doel wat je hiermee voor ogen hebt? (Ongevraagd en onzichtbaar) filmen in de publieke ruimte is aan regels gebonden.
Bedankt voor uw reactie.
Hier is al over nagedacht dus daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Maar bedankt.

Nogmaals een bump voor dit topic.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit soort spy apperatuur?
Graag uw ervaring gevraagd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Jorgen schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:07:
Wat is precies het doel wat je hiermee voor ogen hebt?
Anoniem: 1205960 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:32:
[...]

Bedankt voor uw reactie.
Hier is al over nagedacht dus daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Maar bedankt.
Fijn, maar zo werkt het niet. Wat is je doel. Wat wil je bereiken. Wat is de omgeving. Hoe zichtbaar ben jij (ghillie suit, maatpak. Zwembroek?)

Etc allemaal dingen waar jij volgens eigen zeggen al over nagedacht hebt, maar die toch relevant zijn om jou goede info te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[b]Emielvanputten in "beetje goed kwalitatief spycam gezocht om te dragen"

Fijn, maar zo werkt het niet. Wat is je doel. Wat wil je bereiken. Wat is de omgeving. Hoe zichtbaar ben jij (ghillie suit, maatpak. Zwembroek?)

Etc allemaal dingen waar jij volgens eigen zeggen al over nagedacht hebt, maar die toch relevant zijn om jou goede info te geven.
Goedendag,
Bedankt voor uw reactie.
Ik zal uw antwoorden kort en krachtig beantwoorden, hopelijk kunt u hier wat mee.

Wat is je doel?:
Zelfbescherming voor bijvoorbeeld tijdens het hardlopen, hiken of fietsen.

Wat wil je bereiken?:
nou dat als mij wat overkomt, bijvoorbeeld een aanrijding, lastig gevallen word etc, ik dit op beeld hebt staan.

Wat is de omgeving?:
Vooral outdoor

Hoe zichtbaar ben jij (ghillie suit, maatpak. Zwembroek?)
ik draag voornamelijk casual of sport kleding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:41
Als je een mooi filmje wil maken om aan familie te laten zien of op Youtube te zetten zou ik inderdaad voor een goede kwalitiet spycam gaan.
Maar door het type activiteit ga ik er vanuit dat je de confrontatie niet opzoekt maar dat je het juist wil vermijden.

Mocht dat zo zijn zou ik juist voor een zichtbare camara zoals een Gopro oid gaan.
Zal in de meeste situaties er voor zorgen dat mensen zich inhouden.

Een aanrijding zal het niet voorkomen, maar dan zal het ook niet veel uitmaken dat de camera zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 09:39
Wat houd je tegen om naar een 'real life' winkel te gaan en daar e.e.a. uit te testen? ipv alleen maar afgaan op webshops? Er zijn namelijk brillen genoeg van best wel goede kwaliteit, maar daar is de prijs dan ook na.

Verder ben ik het eens met mijn voorganger. Hetgeen jij zoekt, dat zet je toch juist niet op bij de activiteiten die jij beschrijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:10

Umbrah

The Incredible MapMan

Zoek eens naar bodycams, gezien je doel... overigens, leuk dat je er over hebt nagedacht, maar wat je zegt is vrij illegaal eigenlijk. Tenzij je het aanzet op het moment dat er iets gebeurt, en het duidelijk meld dat je filmt/toestemming vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Hoe zo illegaal, je mag op de openbare weg gewoon filmen, ook mag je personen filmen zonder toestemming. Bron

[ Voor 38% gewijzigd door jeanj op 01-06-2019 22:45 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-04 21:05
Er is gewoon geen echte legitieme reden waarom je zo iets nodig zou hebben. Oke, je wil een camera meenemen als je gaat rennen. Waarom moet die verborgen zijn? Kan geen enkele reden bedenken.

Er is een hele (hele hele) kleine groep mensen die hier wel legitieme redenen voor zouden hebben, en die weten waar ze ze moeten kopen.

De rest heeft gewoon geen echte reden voor een verborgen camera, dus komt op de Chinese rommel terecht. Ik denk ook niet dat jij wil betalen wat die mensen voor die camera's betalen, want dat zal waarschijnlijk niet mals zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-04 17:20
WEBGAMING schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:17:
Er is gewoon geen echte legitieme reden waarom je zo iets nodig zou hebben. Oke, je wil een camera meenemen als je gaat rennen. Waarom moet die verborgen zijn? Kan geen enkele reden bedenken.

Er is een hele (hele hele) kleine groep mensen die hier wel legitieme redenen voor zouden hebben, en die weten waar ze ze moeten kopen.

De rest heeft gewoon geen echte reden voor een verborgen camera, dus komt op de Chinese rommel terecht. Ik denk ook niet dat jij wil betalen wat die mensen voor die camera's betalen, want dat zal waarschijnlijk niet mals zijn.
Sterker nog: In de hulpverlenings/opsporingssector hebben ze juist minder geweld door duidelijk zichtbare bodycams. Als je gaat dreigen, weet je dat er bewijs is, dus dan laat je het wel.

In specifieke gevallen waarin sprake is van bedreiging kan het ongetwijfeld nuttig zijn. Maar neem dan ook contact op met een organisatie als veilig thuis.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajeckm
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-04 23:32
Zou inderdaad voor een GoPro oid gaan, en hem dan aan je vastmaken met bijvoorbeeld zoiets;

https://www.coolblue.nl/p...t-lbnFm74xCYaAkGTEALw_wcB
Pagina: 1