Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na twee keer hier goed geholpen te zijn wend ik me voor een derde keer tot jullie voor ditmaal een pc'tje dat op kantoor gaat staan.
Denk hierbij vooral aan MS Office, een administratie programma en wat surfen. Geen gegame dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor alles heb ik een prijs in gedachte van om en bij de 500 euro. Randapparatuur heb ik al, dus echt alleen de systeemkast en onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Standaard FullHD monitor, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo ongeveer wat er in mijn lijstje staan, alleen heb ik nog geen voeding gekozen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk heb goede ervaringen met zowel AMD als Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo kaal en neutraal mogelijk, geen gekke RGB gedoe etc.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Wat feedback over mijn lijstje en graag wat aanbevelingen over wat er beter kan.
Het assembleren kan ik zelf, een OS heb ik ook nog ergens rondliggen.
Een voeding ontbreekt nog zoals jullie kunnen zien en daar heb ik wat hulp bij nodig.
Een Intel based pc kan ook nog natuurlijk, daar sta ik ook voor open, zoveel mogelijk bang for buck is ons motto hier.
Na twee keer hier goed geholpen te zijn wend ik me voor een derde keer tot jullie voor ditmaal een pc'tje dat op kantoor gaat staan.
Denk hierbij vooral aan MS Office, een administratie programma en wat surfen. Geen gegame dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor alles heb ik een prijs in gedachte van om en bij de 500 euro. Randapparatuur heb ik al, dus echt alleen de systeemkast en onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Standaard FullHD monitor, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo ongeveer wat er in mijn lijstje staan, alleen heb ik nog geen voeding gekozen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk heb goede ervaringen met zowel AMD als Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo kaal en neutraal mogelijk, geen gekke RGB gedoe etc.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Wat feedback over mijn lijstje en graag wat aanbevelingen over wat er beter kan.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Behuizingen | Antec P5 | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 73,16 | € 73,16 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 476,65 | ||
Het assembleren kan ik zelf, een OS heb ik ook nog ergens rondliggen.
Een voeding ontbreekt nog zoals jullie kunnen zien en daar heb ik wat hulp bij nodig.
Een Intel based pc kan ook nog natuurlijk, daar sta ik ook voor open, zoveel mogelijk bang for buck is ons motto hier.