Vraag

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Wij hebben momenteel 2 oude Ipad 2's die we gebruiken voor de kids in het vliegtuig/op vakantie etc. Die zijn echter zo oud en traag en diverse apps worden niet meer ondersteund.

We zoeken derhalve naar 2 nieuwe tablets die goedkoop zijn, op android werken (ivm telefoons etc) en verder alle apps ondersteunen. Het enige dat ze gebruiken is / zijn youtube en netflix dus als de tablet een beetje vloeiend video's afspeelt zijn we al dik tevreden. Gearbest, aliexpress; allemaal prima.

Wie heeft de gouden tip?

Beste antwoord (via Markprinsen op 30-04-2019 10:03)

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Markprinsen je openingspost is al vrij compleet, je hebt een vrij duidelijk beeld van wat je wilt hebben. Echter ontbreken er toch nog wat dingen, zou je het volgende toe willen toevoegen:
- Budget
- Wensen/eisen betreft specificaties (opslag, ram, schermformaat, etc.)
- Merkvoorkeuren
- Wat je zelf al hebt gevonden?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Hoeveel jaar heb je plezier gehad van die iPad 2's? Dat ga je niet halen met Android tablets.
Ik zou de iPad 2018 nemen als eerste keuze. Ik verwacht dat je daarmee tot 2023 door kan met updates.

Ben je wat meer van het knutselen en moet het echt Android zijn, dan zou ik kijken naar Xiaomi.

Wil je minder knutselen op Android, dan is Samsung nog een merk om naar te kijken, en kun je in de Mediamarkt deze ook proberen, maar reken niet op veel software updates e.d.

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Bedankt! Nieuwe iPad's is echt te gek. Ze zin 2 en 4 en laten nog wel eens wat stuiteren....

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:14

MsG

Forumzwerver

Tweedehands geen optie? Ik heb net een Nexus 10 tablet kunnen regelen die anders werd weggegooid maar na een fabriekinstallatie is dat ding snel genoeg voor de meeste taken. Dat soort oudere tablets zie je vaak voor maar ~ 50 oid op Marktplaats/V&A.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1