Mijn vraag: is het mogelijk om in Excel een dropdown menu te maken waarin meerdere keuzes geselecteerd kunnen worden? Ik kan de lijsten maken maar er is maar 1 keuze mogelijk.
Vraag
Alle reacties
Googlen op 'Excel multi select' levert geen resultaten op?
En niet zo snel je eigen topic kicken...
En niet zo snel je eigen topic kicken...
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 29-04-2019 10:25 ]
Welkom @Verwijderd. Zoals gezegd: gebruik voortaan ajb de Wijzig-knop als je binnen 24u iets heb toe te voegen terwijl er nog niemand anders heeft gereageerd. Meer relevante tips wat dat betreft: Het algemeen beleid #topicplaatsen
En inderdaad, je wilt ook zeker eerst zoeken op Engelstalige termen, er zijn immers meer mensen die Engels kunnen schrijven dan Nederlands. Pak-em-beet zoeken bij google naar 'select multiple options excel drop down' geeft mogelijkheden waar ik de meeste betaalde plugins vooral zou vermijden. Kort samengevat: het kan met een stukje VBA-code die de selecties bewaakt en aanvult. Of een listbox (keuzelijst) via het ontwikkelaars-tabblad.
En inderdaad, je wilt ook zeker eerst zoeken op Engelstalige termen, er zijn immers meer mensen die Engels kunnen schrijven dan Nederlands. Pak-em-beet zoeken bij google naar 'select multiple options excel drop down' geeft mogelijkheden waar ik de meeste betaalde plugins vooral zou vermijden. Kort samengevat: het kan met een stukje VBA-code die de selecties bewaakt en aanvult. Of een listbox (keuzelijst) via het ontwikkelaars-tabblad.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)