Het nut van Software-updates als: World of Tanks Blitz 5.10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
@Japke Rosink

Software-update: World of Tanks Blitz 5.10 - downloads: World of Tanks Blitz 5.10

Als je bij deze en eerdere artikelen over updates van deze game kijkt hebben deze allen dezelfde strekking.
Namelijk simpelweg het copy-pasten van Engelstalige release notes / bug fixes

En daarnaast geen enkele reactie op al deze artikelen.
Geen enkele, dus wat is dan de toegevoegde waarde vraag ik me af.. :?

[ Voor 13% gewijzigd door tweaker2010 op 29-04-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er is wel degelijk een reactie op die download. En daarnaast kunnen wij het aantal views en clicks niet zien, dus hoe weet je of deze geen toegevoegde waarde heeft?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Ja nu is er een reactie, na mijn bericht. Kijk maar eens naar de vorige artikelen.. 0 reacties

Als wij de views niet kunnen zien betekent niet dat er veel views zijn. Het is gewoon een vraag meer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:07

P_Tingen

omdat het KAN

Ik ben iemand die dit soort dingen vaak wel bekijkt. Nou ja, deze dan toevallig net niet want game en ik != gamer, maar bij andere downloads kijk ik vaak wel even wat het is en dan vooral de reacties onder het artikel, om te zien hoe men tegen het programma aankijkt.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:02

Qwerty-273

Meukposter

Er is ook een groep bezoekers die alleen leest en geen reacties achterlaat. Ook loopt er op het forum een topic over de Blitz variant [MMO] Het kleine World of Tanks: Blitz topic (ja ik was de TS) en de clan binnen Blitz loopt actief door (klein maar actief).

Daarnaast zijn er tal van andere software waar wenig tot geen reacties bij verschijnen. Maar wellicht is de download sectie ook niet altijd de handigste plek om te discuseren? Bij een nice-hoek kom je eerder gelijkgestemden op een forum/blog/mailinglijst van de ontwikkelaar zelf tegen. Onafhankelijk of dat een game, office pakket, tweak app of iets anders is.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.