[Kodi raspPi librelec] Channel Up/Down liveTV werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 21:35
Ik gebruik de RaspPI oa ook voor liveTV te kijken, dit doe ik met de enigma2 en IPTV app.
TV kijken etc werkt prima echter ik heb een heel vreemd probleem, als ik channel ZAP doe (page up/down) dan zapped de PI maar 1 kanaal en daarna niet meer.
Wat ik ook doe, hij zapt gewoonweg niet meer, ik moet dan op STOP klikken en de zender opnieuw kiezen, dan kan ik weer 1 keer zappen en dan is het weer afgelopen. Ik gebruik om te zappen een flirc stick maar het gebeurd ook met een BT of USB keyboard direct aangesloten.

...

Gebruik de laatste officiele LibreElec versie voor de RaspPi2 (LibreELEC (official): 9.0.1) en de laatste APP IPTV en Enigma2 PVR apps
Echter als ik maar 1 van de 2 gebruik dan heb ik het probleem ook, dus alleen IPTV of alleen Enigma2 geinstalleerd dan heb ik het probleem dus ook.

...

Ik heb dezelfde apps ook geinstalleerd op mijn laptop in Kodi (windows appstore) en op mijn NUC (ook libreelec 9), echter op die apparaten heb ik dit probleem dus geheel niet, het probleem lijkt dus alleen op te treden op de raspPI.

Wat me wel opvalt is dat als je de eerste keer een zender kiest de balk lijkt aan te geven hoever het programma is, echter na een zap is die altijd links met 0,00 of zoiets, ook blijft de balk daar staan. Lijkt wel of hij dus de stream status laat zien, de andere apparaten doen dit dus niet.

...

Iemand een idee wat dit kan zijn?