Haal alle filters weg die 0 aangeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM_YOUR_MAMA
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09-2021
De pricewatch. Een leuke plek waarbij ik altijd snel en makkelijk op zoek ga naar producten. Maar het kan een beetje better ;) . Wat? Dat leg ik uit
Hier zie je filters voor resolutie
https://ibb.co/PT84Cxm
En hier zie je de filters als ik 144hz refresh rate klik
https://ibb.co/5Fhrx5x

Dus:
0,0,0

Is het niet beter om die 0en weg te halen? Ik had niks te doen dus hierbij ook een js script met jquery die het weg haalt :+ (ik heb em niet helemaal getest en weet niet of het goed werkt :/)
https://pastebin.com/XSgZEhfQ

Maar natuurlijk is het fijner als dit een standaard feature is

[ Voor 5% gewijzigd door IM_YOUR_MAMA op 28-04-2019 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wij hebben er in principe voor gekozen ze te laten staan omdat het verwarrend kan zijn als je eerst allerlei opties ziet staan en die dan verdwijnen.

Denk bijvoorbeeld aan de situatie waarbij je al weet dat je voor specificatie type A iets wilt kiezen en bij type B ook iets, maar dat je niet (zeker) weet of die combinatie eigenlijk wel bestaat. Zodra je bij A in het filter aan de slag gaat, verdwijnt dan mogelijk ook de optie die je wilde kiezen bij B. Als je dan B bekijkt weet je niet of de specificatie B domweg niet bestond of dat er geen producten zijn met die combinatie.

Daarnaast zijn er nog filters waar je voor AND/OR en WEL/NIET (en comibantie van die twee) kan kiezen. Die varianten zijn sowieso al een zekere uitdaging om te begrijpen, maar als er dan steeds opties wegvallen wordt dat er vast niet gebruiksvriendelijker op :)

Voor het filter waar je mee bezig bent kan het ook onhandig zijn als de keuze-opties verdwijnen terwijl je aan het klikken bent. Verder wordt de interface ook erg onrustig als er steeds dingen verdwijnen.

Kortom, dit is iets wat we niet zomaar gaan weghalen.

Verder heb ik je topic even vanuit Pricewatch verplaatst naar Mooie Features.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is het dan als alternatief misschien mogelijk alle filters met 0 erachter naar beneden te verplaatsen in de sortering en die wat een waarde hoger dan 0 hebben bovenaan te laten staan? Anders krijg je soms hele lange lijsten met filters waar de aantallen door elkaar staan en je aan het zoeken blijft :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:49:
Is het dan als alternatief misschien mogelijk alle filters met 0 erachter naar beneden te verplaatsen in de sortering en die wat een waarde hoger dan 0 hebben bovenaan te laten staan? Anders krijg je soms hele lange lijsten met filters waar de aantallen door elkaar staan en je aan het zoeken blijft :P
Daarvoor geldt natuurlijk ook dit:
Voor het filter waar je mee bezig bent kan het ook onhandig zijn als de keuze-opties verdwijnen terwijl je aan het klikken bent. Verder wordt de interface ook erg onrustig als er steeds dingen verdwijnen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 19:09
Je zou ook voor de optie kunnen gaan om de tekst iets grijzer te maken en eventueel de checkbox disabled. Dan heb je visueel sneller door wat er aan de hand is.

Complimentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:02
crisp schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:09:
[...]

Daarvoor geldt natuurlijk ook dit:

[...]
Ik denk dat hij het binnen het betreffende filter zelf bedoelt, bijvoorbeeld smartphone resoluties o.i.d.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Señor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:07:
[...]

Ik denk dat hij het binnen het betreffende filter zelf bedoelt, bijvoorbeeld smartphone resoluties o.i.d.
With ^ en om een hele lange lijst als voorbeeld te nemen: Het netwerk controller-type filter in de categorie moederborden.

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 30-04-2019 20:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasvaak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:53
Hier is nog een userscript:: https://pastebin.com/hNFKn0EE
Pagina: 1