Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

desktop PC voor photoshop doeleinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor een bedrijf thuis ben ik op zoek naar een desktop PC waar ik meerdere jaren vooruit mee kan. Ik doe veel met adobe photoshop, verder de office toepassingen en internet.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600 en 1000 euro het liefst. Over bijv. 20 of 30 euro meer word niet moeilijk gedaan maar 100-200 euro meer wel. assemblage doe ik zelf.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik neem niks mee vanuit een ouder systeem.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een compleet nieuwe PC gaan bouwen. Belangrijkste is dat adobe photoshop goed werkt en dat de PC meerdere applicaties kan starten. Wat ik gelezen heb, een CPU die goed werkt en een videokaart. Graag een SSD. Ik heb een externe HD voor back-up en andere dingen dus heb geen grote HD nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merk voorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is een PC die op kantoor staat, dus het liefst geen knipperende lampjes e.d. maar is niet erg als dat er wel op zit.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?
Graag advies voor een goed systeem wat bovenstaande goed doet. Ik heb al een beetje zitten kijken op het Desktop Aankoopadvies pagina maar zie dat het voornamelijk game PC's zijn en dat zoek ik niet. Alvast bedankt voor alle moeite.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2019 18:59 ]

Alle reacties

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

We zouden graag willen zien dat je de eerste aanzet doet met het selecteren van de gewenste onderdelen dmv de Tweakers Pricewatch en het resultaat in een mooie tabel te zetten.

We kunnen dan vervolgens advies geven op je wensen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, ik heb het via de inventaris lijst gedaan. Ben net nieuw op dit forum. Hopelijk is het een beetje duidelijk via deze link, inventaris: Onderdelen PC Intel
alvast bedankt voor uw reactie.