Hoelang duurt het voordat je je msi laptop terug hebt?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1181480

Topicstarter
Gegroet mede-tweakers,

Ik ben al een half jaar eigenaar van een msi gs65 stealth thin alleen moest hij door een stom ongeluk gerepareerd worden.
Ik wou hem eerst laten repareren door een winkel (omdat hij te duur was om er zelf mee bezig te gaan, veel te fragiel) maar die vertelde mij dat de laptop "te nieuw" was en hij dus moest worden opgestuurd naar msi.
Nou was ik daar al niet al te blij mee aangezien ik hem nodig heb voor mijn studie.
Nu vertelde de man van die zaak mij dat het rond de 13 werkdagen duurde maar kon langer duren.
Nu is het bijna 5 weken geleden en begin hem toch te missen :P dus mijn vraag was hoelang duurt zoiets??

Vriendelijke groet!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:40

Matszs

><>

Om daar achter te komen kan je toch beter contact opnemen met de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bel ff met de winkel van aankoop. als er 13 werkdagen is afgesproken, dan is 5 weken wel erg lang

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat klopt maar de winkel weet ook niet waar de laptop blijft en ze willen niet bellen of info geven🤷🏻‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:40

Matszs

><>

Afhankelijk van wat precies het probleem is zou een reparatie niet langer dan een paar dagen moeten duren, misschien een backlog of verzending (mogelijk naar het buitenland) wat het wat langer laat duren, maar 5 weken gaat wel heel ver, als de winkelier jou niet kan vertellen waar de laptop is of wat de status is zou ik toch maar eens wat feller worden en antwoorden eisen, want dit is gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben ik het helemaal mee eens maar ik krijg geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou ik erover nadenk ligt het volgens mij niet aan msi🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49

br00ky

Moderator Harde Waren
De winkelier heeft er geen baat bij om de boel te vertragen dus ga er maar vanuit dat de vertraging bij MSI ligt. Wellicht kan je MSI direct benaderen. Tot die tijd is het gissen naar de oorzaak.

Hetzelfde geldt voor de duur van de reparatie. Het ligt er maar net aan wat er kapot is en "hoe druk het is". Hele betrouwbare uitspraken zul je hier ben ik bang niet krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door br00ky op 28-04-2019 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zojuist eindelijk bericht gekregen van mijn laptop, nee ik heb de laptop nog niet terug :'( maar msi heeft wel van zich laten horen, er was een probleem met de wifi module en msi moet wachten op het onderdeel waardoor ik hem nog ongeveer 2 weken kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:00
Anoniem: 1181480 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:40:
zojuist eindelijk bericht gekregen van mijn laptop, nee ik heb de laptop nog niet terug :'( maar msi heeft wel van zich laten horen, er was een probleem met de wifi module en msi moet wachten op het onderdeel waardoor ik hem nog ongeveer 2 weken kwijt ben
Waardeloos. Zeker omdat dat ook een reparatie is die je zelf had kunnen doen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 1181480 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:40:
Omdat je het nodig hebt voor je studie, zou je een vervangend/leentoestel kunnen aanvragen.(evt. tegen borgstelling)
(de beloofde 13 werkdagen zijn al voorbij) info voor consumenten bij reparatie

[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 06-05-2019 14:54 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja dat heb ik maar aangezien ik de ICT opleiding doen en veel te maken heb met virtuele machines was de laptop die ze me konden geven niet goed genoeg 2de gen i5 8gb ram en een super trage hdd
Pagina: 1