Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieslander12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-08-2022
Ik zoek een?
Draadloze speaker voor mijn mobiel

Wat is je budget?
rond de 280

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek luisteren, ik heb al een jbl go maar wil natuurlijk toch iets beters. Meestal zit ik in de kamer maar ik neem hem ook wel eens mee naar buiten en met vakantie. Of in bad, ernaast natuurlijk

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Bose SoundLink Revolve+ Zwart
Ik wil eigenlijk iets anders dan jbl proberen, bose lijkt mij een goed merk maar ik zit nog te twijfelen. Ik vind het ook leuk om er spraakbediening op te hebben

Welke vragen heb je hier nog over?
geen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieslander12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-08-2022
Frieslander12 schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:43:
Ik zoek een?
Draadloze speaker voor mijn mobiel

Wat is je budget?
rond de 280

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek luisteren, ik heb al een jbl go maar wil natuurlijk toch iets beters. Meestal zit ik in de kamer maar ik neem hem ook wel eens mee naar buiten en met vakantie. Of in bad, ernaast natuurlijk

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Bose SoundLink Revolve+ Zwart
Ik wil eigenlijk iets anders dan jbl proberen, bose lijkt mij een goed merk maar ik zit nog te twijfelen. Ik vind het ook leuk om er spraakbediening op te hebben.
Misschien de jbl extreme 2. Lijkt mij wel zwaar en groot. Daar is de bose dan weer beter in. Lijkt mij de jbl wel beter geluid hebben

Welke vragen heb je hier nog over?
geen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
Zoek op YouTube is naar het kanaal van Clavinetjunkie.
Deze man uit Duitsland reviewd bijna alle wireless/bluetooth speakers.
Tevens heeft hij een database waar je zelf verschillende speakers met elkaar kan vergelijken.

http://switcher.oluvsgadgets.net/

Zelf heb ik ook de JBL Go gehad, maar deze had toch te weinig body.
Vanwege de zeer goede prijs/prestatie verhouding heb ik gekozen voor de Tribit x-Boom speaker gekozen. Zeer strakke speakers met een mooi en bovenal kloppend geluid. Niet base heavy, maar meer geluid zoals het bedoeld is.