Ik heb deze pc ongeveer een jaar maar sinds een week geleden herstart hij zonder melding of wat dan ook, alsof de stroom er uit getrokken wordt. Dit gebeurd vooral als ik aan het gamen ben (vooral rocket league). Ik zou graag willen weten wat er aan de hamd is en wat ik er aan kan doen.
[CPU] intel core i5-8400
[GPU] gigabyte1050ti D5 4gb
[MOBO] MSI B360 gaming plus
[RAM] 2x4gb ddr4 2800mhz
[HDD] 2tb 7200 rpm
[PSU] corsair vs550
4 case fans
Ik heb niks overclocked
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
-ik heb de ram opnieuw in het moederbord gezet.
-ik heb een stress test gestart, tot nu toe zijn er temperaturen tussen 55 en 65 graden in de processor.
Ik heb een paar dagen geleden ook een stress test gedaan maar die was maar 40 minuten. Vandaag laat ik heb een paar uur lopen. Na de stress test van 40 minuten starte ik een spel op om te kijken of de computer nog herstart, dat gebeurde al na 20 minuten maar tijdens de de stress test deed hij het prima.
Alle hulp word gewaardeerd,
Q
[CPU] intel core i5-8400
[GPU] gigabyte1050ti D5 4gb
[MOBO] MSI B360 gaming plus
[RAM] 2x4gb ddr4 2800mhz
[HDD] 2tb 7200 rpm
[PSU] corsair vs550
4 case fans
Ik heb niks overclocked
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
-ik heb de ram opnieuw in het moederbord gezet.
-ik heb een stress test gestart, tot nu toe zijn er temperaturen tussen 55 en 65 graden in de processor.
Ik heb een paar dagen geleden ook een stress test gedaan maar die was maar 40 minuten. Vandaag laat ik heb een paar uur lopen. Na de stress test van 40 minuten starte ik een spel op om te kijken of de computer nog herstart, dat gebeurde al na 20 minuten maar tijdens de de stress test deed hij het prima.
Alle hulp word gewaardeerd,
Q
moeten verschijnen.