Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

QE55Q9FN reageert niet op twee commando's afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

• hstrr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:50
Ik heb sinds een kleine week een nieuwe tv de Samsung QE55Q9FN en ziggo mediabox xl
Na het installeren van de tv reageert de tv niet op twee commando's van de afstandsbediening namelijk niet aan en uitzetten en hij reageert niet op de volumeknop.
Voor de rest reageert de tv wel op de commando's.
Iemand een idee hoe ik dit weer voor elkaar krijg, met mijn oude tv werkte alles via de a.b van de media box
Heb ziggo geïnformeerd zij denken dat de tv niet goed gekoppeld is, ik kom er niet uit.
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024

Battle.net :: FazerFreak#2695

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:43
Over welke afstandsbediening gaat het?
Die van de tv of van de mediabox?
Neem aan die van mediabox? Werkt de samsung afstandsbediening wel gewoon?

Zou inderdaad bovenstaande link even proberen.

[ Voor 47% gewijzigd door Arjant2 op 28-04-2019 10:18 ]

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

hstrr schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:16:
Ik heb sinds een kleine week een nieuwe tv de Samsung QE55Q9FN en ziggo mediabox xl
Na het installeren van de tv reageert de tv niet op twee commando's van de afstandsbediening namelijk niet aan en uitzetten en hij reageert niet op de volumeknop.
Voor de rest reageert de tv wel op de commando's.
Iemand een idee hoe ik dit weer voor elkaar krijg, met mijn oude tv werkte alles via de a.b van de media box
Heb ziggo geïnformeerd zij denken dat de tv niet goed gekoppeld is, ik kom er niet uit.
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.
Hoe bevalt de tv trouwens als ik vragen mag? Zit er over te denken dezelfde te kopen maar dan de 65 inch uitvoering. En hoe is het geluid van de tv of heb je een soundbar/surround set?

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• hstrr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:50
The_Scratcher schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:08:
[...]

Hoe bevalt de tv trouwens als ik vragen mag? Zit er over te denken dezelfde te kopen maar dan de 65 inch uitvoering. En hoe is het geluid van de tv of heb je een soundbar/surround set?
TV bevalt tot nu toe goed, ik kom van een Sony 43 inch uit de w80 serie.
Ik ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen wat naar mijn idee voor iedereen persoonlijk is.
Probeer ook wat instellingen die ik op internet tegen kom.
Het geluid voldoet ook afgaande naar mijn gebruik, heb geen soundbar.
TV hangt mooi strak aan de muur met alleen onder in het midden heel dun kabeltje naar de one connect box die in de kast staat.

• Arjant2
@The_Scratcher ik heb de 65 inch staan.
Uitstekende tv, zeker nu hij in prijs best aantrekkelijk is geworden.
Het geluid is prima voor een tv.
Ik heb er ook een review over geschreven hier op tweakers.
productreview: Samsung QE65Q9F (2018) Zwart review door Arjant2

[ Voor 44% gewijzigd door Arjant2 op 28-04-2019 22:14 ]

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Hstrr en Arjant2 hartelijk dank voor jullie input. Het lijkt mij een erg mooie tv en zit echt te overwegen om binnenkort de 65 inch te kopen. Hij is nu online voor net onder 2000 Euro te krijgen hetgeen een goede prijs is vind ik. De 2019 generatie is uiteraard weer fors duurder dus dat gaat hem niet worden nu. Enige wat me wel een beetje tegen houdt en waar ik m'n bedenkingen over heb is die One Connect box. Die is wel erg aan de forse kant vind ik. Aan de ene kant handig maar aan de andere kant weer een fors in het oog springend item erbij op de kast. Weet niet of ik nou dat zo elegant vind. Ben er nog niet helemaal uit.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• Arjant2
Die One Connectbox kan zeker handig zijn maar dat ligt natuurlijk aan je setup.
Als je de TV aan de muur hebt hangen en je hebt er onder een kastje waar toch al een receiver oid staat dan is het natuurlijk prima. Ideaal dat er maar 1 dun wit kabeltje naar de tv gaat, geen gedoe met andere kabels. Maar je moet wel plaats hebben voor die One Connectbox, dat klopt.
PS altijd even offerte opvragen, gaat er waarschijnlijk nog wel iets vanaf. Zie ook het prijzentopic.
[Prijs-discussie] Samsung tv's

Oke back on-topic: @hstrr heeft het opnieuw koppelen gewerkt?

[ Voor 23% gewijzigd door Arjant2 op 29-04-2019 09:27 ]

Pagina: 1