Toon posts:

nvidia tnt II m64 Vs geforce II mx pci

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een bekende had onlangs aan mij gevraagd of op zijn Aldi comp van een paar jaar geleden
de nvidia tnt II m64, de onboard videokrt, ook verwijderd kon worden van het moederbord (dat ding zit er volgens vast op :( ) en als dat niet kon zou dan een geforce II MX L E E S: 'PCI' dan een optie wezen, zou het verschil uitmaken ten opzichte van die tnt II :?

(Die aldi comp is een P III, 128 mb, onboard nvidia tnt II m64, onboard sound komt het nu bekend voor?)

Verwijderd

Zit er geen agp slot op :?
Anders... ja tuurlijk is de MX beter.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Neem wel een gewone MX of een MX400. Een MX200 is een lamme eend (netzoals die M64 overigens)

Verwijderd

Topicstarter
Die tnt zit op een agp slot.

Maar de bekende van mij die dit aan mij vroeg zei dat ie al bij een comp winkel was geweest en die zeiden dat het nauwelijks verschil maakte in dit geval de agp tnt II en de pci geforce II mx, omdat ik de balle verstand van hardware heb en altijd de verhaaltjes maar geloof die ik lees (o.a. op dit forum :) ) vraag ik het maar even hier :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Voor wat het waard is: heb hier een MX400 PCI getest en die haalde 4150 punten in 3DMark 2000 (default, P!!!866, BX). Da's niet overgeclocked (ram op 166MHz). Ik kan je wel vertellen dat dat zeker sneller is dan zo'n m64 kaartje.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• kareltje21
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2025
bij mij (pIII 650, 128mb) haalde een tnt II M64 32Mb slechtere scores dan mijn oude hercules tnt I 16Mb. heel snel dus de tnt I terug gezet.
maar...
heb nu een MX2 400 en dat is toch echt wel een heel stuk sneller.
Pagina: 1