Vraag

• Miracledrug
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-01-2020
Ik zoek een?
Voor in mijn slaapkamer ben ik op zoek naar een set actieve boekenplankspeakers, met als eisen dat er een digitale input (voor de chromecast audio) en sub out op zitten.

Wat is je budget?
Ongeveer €500-600 max, maar liever in de buurt van de €300

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wil een set die handig aan te sluiten is met minimale ruimte inname, vandaar mijn keuze voor actieve speakers. Ben van plan mijn chromecast audio erop aan te sluiten, zodat ik vanuit bed muziek kan streamen. Bluetooth hoeft er dus niet per se op te zitten want dat ga ik toch niet gebruiken

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf al best een aantal geschikte kandidaten gevonden:

Magnat multi monitor 220, Dali Zensor 1 AX, Wharfedale diamond A1, Klipsch R-15pm en R-14pm, Kanto Yu6 en Yu4, Argon alto 5 en 4, Q acoustics BT3, Edifier speakers

Welke vragen heb je hier nog over?
Tussen de speakers die ik al heb gevonden zitten al best wat aardige speakersets, en misschien zit mijn uiteindelijke keuze er al wel tussen. Het liefst zou ik voor de Dali's willen gaan, maar eigenlijk vind ik die wel net wat te duur voor slaapkamerspeakers, vandaar dat ik op dit moment naar de Magnat's neig. Het viel me best tegen hoe moeilijk degelijke speakersets te vinden zijn op internet, aangezien de meeste sites maar een paar merken actieve speakers verkopen. Ben daarom ook benieuwd of ik geen merk/set over het hoofd heb gezien die iets vergelijkbaars bieden. Of misschien dat er iemand is die een van bovenstaande sets heeft en er wat over zou kunnen zeggen.

Alle reacties

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:31
Ruark audio mr1 voldoet ook aan je eisen. Heeft ook een afstandsbediening.

[Voor 28% gewijzigd door LA-384 op 27-04-2019 22:37]

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Miracledrug
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-01-2020
LA-384 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:34:
Ruark audio mr1 voldoet ook aan je eisen. Heeft ook een afstandsbediening.
Goede vondst, wel aan de dure kant maar is verder inderdaad het soort dat ik zoek, zet hem op mn shortlist. Heb je zelf ook ervaring met deze set?

• sbmuc
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16:37
Moet het nieuw zijn? Ik vind de Dali Zensor 1AX voor €399,- op marktplaats. Wellicht kan je hem ook wel voor minder meekrijgen. De reviews zijn erg lovend iig.

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:31
@Miracledrug Ik heb zelf de eerste versie bij de pc. Toendertijd nog voor €399 te koop. Ik heb er een review over geschreven destijds.

Ik geloof wel dat de speakers via Amazon.de goedkoper te koop zijn. Volgens mij ook nog 1 model van de eerste versie. Misschien de moeite waard.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee