Ik zoek een?
telefoon
Wat is je budget?
Ongeveer 200 euro. 150 euro is ook goed, 250 de absolute max. Het gaat wel om bang for buck.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. Algemeen gebruikt: bellen, agenda, 9gag, navigatie, sporadisch website bezoeken
2. Dient een goed werkende beveiliging te hebben, bijvoorbeeld vingerafdrukscanner, of gezichtsherkenning. Met "goed werkend", bedoel ik beduidend beter dan de vingerafdruksensor van de Samsung S5.
3. Moet redelijke foto's kunnen maken, in ieder geval flink beter dan de Samsung S4 (ja, de S4).
4. De primaire app die gedraaid wordt is 9gag. Dit moet de accu een tijdje uit kunnen houden. Accu graag beter dan de Samsung S4 of S5.
Wat heb je zelf al gevonden?
1. Xiaomi Mi A2 Lite => accu perfect, camera niet zo goed, beste bang for buck. (160 euro)
2. Xiaomi Mi A2 => accu ok, camera ok. (180 euro)
3. Nokia 7.1 => Merk heeft voorkeur, wel veruit duurste optie.(220 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
Zie ik nog telefoons over het hoofd?
Voldoen de telefoons sowieso aan mijn eisen? Ik heb veel reviews gelezen, maar ik zie niet overal de beveiliging besproken worden.
Welke telefoon voldoet volgens jullie het best aan de gestelde eisen?
Bij voorbaat dank voor jullie input.
telefoon
Wat is je budget?
Ongeveer 200 euro. 150 euro is ook goed, 250 de absolute max. Het gaat wel om bang for buck.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. Algemeen gebruikt: bellen, agenda, 9gag, navigatie, sporadisch website bezoeken
2. Dient een goed werkende beveiliging te hebben, bijvoorbeeld vingerafdrukscanner, of gezichtsherkenning. Met "goed werkend", bedoel ik beduidend beter dan de vingerafdruksensor van de Samsung S5.
3. Moet redelijke foto's kunnen maken, in ieder geval flink beter dan de Samsung S4 (ja, de S4).
4. De primaire app die gedraaid wordt is 9gag. Dit moet de accu een tijdje uit kunnen houden. Accu graag beter dan de Samsung S4 of S5.
Wat heb je zelf al gevonden?
1. Xiaomi Mi A2 Lite => accu perfect, camera niet zo goed, beste bang for buck. (160 euro)
2. Xiaomi Mi A2 => accu ok, camera ok. (180 euro)
3. Nokia 7.1 => Merk heeft voorkeur, wel veruit duurste optie.(220 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
Zie ik nog telefoons over het hoofd?
Voldoen de telefoons sowieso aan mijn eisen? Ik heb veel reviews gelezen, maar ik zie niet overal de beveiliging besproken worden.
Welke telefoon voldoet volgens jullie het best aan de gestelde eisen?
Bij voorbaat dank voor jullie input.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.