Hoi, ik heb laatst een topic geopend luisterend naar de naam 'Projectie op de maan'. Ik kan het nergens meer vinden, ik wil graag de antwoorden lezen die er zoal gegeven zijn.
Je kunt deze waarschijnlijk niet lezen omdat een van de Mods hem naar de Huiskamer gemoved heeft. Helaas, eventjes geduld en nog wat techpostjes doen en dan kan je hem lezen.
Succes!
Voor meer info: Klik op de link mededelingen in mijn signature...
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Wanneer was "laatst" ?
Aannames zijn fataal.
De afgelopen 60 dagen is er niets van user Kikkervisje verplaatst naar de HK. Behalve een verzoek om een plaatje.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/181442 dusOp donderdag 26 juli 2001 11:42 schreef obsidian het volgende:
De afgelopen 60 dagen is er niets van user Kikkervisje verplaatst naar de HK. Behalve een verzoek om een plaatje.
Maar ik heeft hem hoor: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187883
In Stuffis Generalis. En daar kun je gewoon komen dus ik zie het probleem niet
Bedankt mensen.
Ik deed een search op maan en projectie, en ook op maan alleen, maar m'n topicje verscheen niet.
Ik deed een search op maan en projectie, en ook op maan alleen, maar m'n topicje verscheen niet.
Dat komt omdat je (nog) niet in SG kan zoeken (net als in alle 'private' forums). Ik ben gewoon naar HK gegaan, topics op '100 dagen' en dan 'ctrl+f' en zoeken op 'kikker'. En zelfde in SG gedaan en daar was je topicOp donderdag 26 juli 2001 11:56 schreef Kikkervisje het volgende:
Bedankt mensen.
Tja.... da's een irritant puntje.... de search werkt inderdaad NIET voor SGOp donderdag 26 juli 2001 11:56 schreef Kikkervisje het volgende:
Bedankt mensen.
Da's inderdaad wel handig...Op donderdag 26 juli 2001 12:00 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat komt omdat je (nog) niet in SG kan zoeken (net als in alle 'private' forums). Ik ben gewoon naar HK gegaan, topics op '100 dagen' en dan 'ctrl+f' en zoeken op 'kikker'. En zelfde in SG gedaan en daar was je topic.. Ez.
Pagina: 1