Best een interessant kaartje, alleen zeker niet probleemloos. In sommige situaties (Direct3D) zelfs sneller dan de GeForce DDR in 32-bit kleur, zoals bv Test Drive 6 (niet dat iemand die game speelt). In de meeste situaties toch wel een stukje langzamer. Maar als ik de Voodoo5 5500 een paar weken geleden niet gekocht zou hebben zou ik nu die Maxx kopen (ik hou van multiple chips
). Voor de performance die je krijgt heel goedkoop (hoewel natuurlijk NIET TE VERGELIJKEN met de Radeon, maar dat geld ook voor de prijs
). Als je niet TE veeleisend bent, en van tweaken houd, go for it. Wil je een probleemloze kaart, go niet for it.
Deze kaart rockt in d3d, hij is met d3d in UT ook sneller dan een GeForce DDR maar helaas zijn de openGL prestaties niet super.
En let op het feit dat hij geen Win2K ondersteunt, mocht je dat gebruiken.
Voor die prijs interressant, maar de GeForce2 mx is ook in aantocht en deze heeft waarschijnlijk betere openGL prestaties dan de Maxx, maar is voorlopig nog wat hoger geprijst.
En let op het feit dat hij geen Win2K ondersteunt, mocht je dat gebruiken.
Voor die prijs interressant, maar de GeForce2 mx is ook in aantocht en deze heeft waarschijnlijk betere openGL prestaties dan de Maxx, maar is voorlopig nog wat hoger geprijst.
Niet op voorraad.