Wie weet een goede zwart wit inkjet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb altijd slecht geluk met printers, rotdingen zijn het. Degene die ik nu heb (Canon Pixma) maakt ontzettend veel lawaai, is langzaam en begint achteruit te gaan.

Het enige doel van de printer is om PCB layouts uit te printen op kalkpapier. Op het moment moet ik hem 2-3 keer op dezelfde kant printen om het zwart genoeg te krijgen.

Dus mijn vraag, weet iemand een goede printer die pikzwart kan printen. En hopelijk een die gewoon normaal doet en niet een minuut gaat ratelen en zoemen.

Ik zie door de bomen het bos niet, ik hoop dat er iemand is die ervaring heeft met wat goede zwart/wit inkjet printers en mij in een richting kan duwen.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:26
Dit schijnt een goed ding te zijn, weliswaar geen inktjet, maar vermoedelijk beter: pricewatch: Brother HL-L2375DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
Kan dat niet op een laserjet?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon een laserprinter idd. Kost tegenwoordig ook niks meer.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Laser printer is de beste optie, het is wel raadzaam om van te voren te checken of mensen het model dat je op het oog hebt hebben gebruikt voor PCB transfers, sommige "laser" printers (niet alle "laser" printers gebruiken daadwerkelijk een laser) werken beter met transfer papier en transparanten dan anderen.
Ik weet van meerdere mensen dat ze zweren bij de HP C4170A, maar dat is een lomp en oud ding dat veel kabaal maakt. Maar zoals wel vaker met dit soort oude meuk, het werkt als een tierelier.
Pagina: 1