iPhone xr

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zit in een vreemde situatie. Na een ruzie met mijn vriend is die zijn iPhone xr in mijn tas belandt die in de auto stond (door ermee gegooid te hebben). We weten dus niet zeker hoe exact die daar belandt is. Met alle gevolgen van die beschuldigde hij mij dus van diefstal terwijl ik het pas 's nachts door had toen ik terug op mijn kamer was (waar ik de bewuste tas gevonden heb. Er ging om de zoveel tijd een alarm af en heb hem direct gestuurd die te komen halen. Nu beweert hij dat ik die express heb gestolen omdat die gsm de hele tijd 'actief' bleef met 'vind mijn iPhone'. Hoe kan ik hem bewijzen dat die gsm actief was gewoon omdat die aan stond? Ik wil natuurlijk geen klacht van diefstal tegen mij hebben, dus als er mij iemand kan bewijzen dat dit effectief mogelijk is, shoot!
Groetjes en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
O..kee. Klinkt als een gezellig avondje uit. :+

Dat is hoe zoek mijn iPhone werkt en het hele doel ervan... Je kan te allen tijde de locatie opzoeken van het apparaat zolang deze internet heeft.

Voor de rest van 't verhaal, als het gegaan is zoals je zegt is ie toch niet gejat? Dan is 't toch prima?

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 27-04-2019 01:32 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:53:
Hey, ik zit in een vreemde situatie. Na een ruzie met mijn vriend is die zijn iPhone xr in mijn tas belandt die in de auto stond (door ermee gegooid te hebben). We weten dus niet zeker hoe exact die daar belandt is. Met alle gevolgen van die beschuldigde hij mij dus van diefstal terwijl ik het pas 's nachts door had toen ik terug op mijn kamer was (waar ik de bewuste tas gevonden heb. Er ging om de zoveel tijd een alarm af en heb hem direct gestuurd die te komen halen. Nu beweert hij dat ik die express heb gestolen omdat die gsm de hele tijd 'actief' bleef met 'vind mijn iPhone'. Hoe kan ik hem bewijzen dat die gsm actief was gewoon omdat die aan stond? Ik wil natuurlijk geen klacht van diefstal tegen mij hebben, dus als er mij iemand kan bewijzen dat dit effectief mogelijk is, shoot!
Groetjes en alvast bedankt!
Niks van aantrekken, gewoon die telefoon terug doen en zeggen dat ie op moet zouten. Hij heeft 0,0 bewijs en zijn telefoon terug, dus er is niks om aangifte voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat. Afgezien daarvan is voor iPhones & iPads, niet voor relatieproblemen. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.