Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Morgen ga ik mij de Apple tv 4K 64gb halen en daarom wil ik ineens een nieuwe 4K tv er bij halen.

Er zijn hier wel meerdere met de 4K van Apple dus wilde ik eens informeren naar de voor en nadelen van jullie toestel en welke jullie nu zouden kiezen.

Budget is max € 2000,00 minder mag ook natuurlijk :)

Bedankt alvast.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Verwijderd We verwachten ook wat eigen inzet hier op Tweakers. Zie Het algemeen beleid #quickstart. Wat heb je zelf gevonden? Welke specifieke vragen heb je vervolgens of wat was er niet precies duidelijk?

200 fish found!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
En wat zijn je eisen qua grootte of features? Heb je geen direct zonlicht of een overdreven heldere kamer, dan moet je een oled nemen.

Ik denk dat de atv op elke nieuwe tv goed werkt. Ik heb zelf een lg 55c7 en daar werkt hij ook gewoon mee zoals je zou verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
Op aanraden van de verkoper heb ik uiteindelijk gekozen voor de 4K 32gb versie van Apple.

Als televisie is het de https://tweakers.net/pric...8pla-zwart/specificaties/ geworden.
met wat geluk word hij straks nog geleverd (de doos was 5cm te groot om in de auto te passen :'( )

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:20
Goede TV, maar wat was de meerwaarde van dit topic?

Verwijderd

Topicstarter
OosterF schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:03:
Goede TV, maar wat was de meerwaarde van dit topic?
Initieel was mijn vraag om ervaringen te horen/lezen van mede forum bezoekers die een Apple 4K hebben met hun type televisie toestel.
Zodat ik daar mijn keuze mee op kon baseren.
Buiten Catch22 heb ik jammer genoeg geen reactie gekregen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een led-TV zou het beste passen. Ik vermoed dat qua beeld een C8 oid het beste zou matchen.

[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
Maar voor verdere invulling is er dus dat topic.
Pagina: 1