Het is voor mij niet mogelijk om de elektrische auto op eigen terrein te parkeren en daar op te laden. Als alternatief zit ik gebonden aan een door de gemeente voorgeschreven aannemer die openbare laadpalen plaatst. Deze laadpalen zullen op het openbare net aangesloten worden. Nu verkoopt de Nuon stroom voor € 0,3388 per kWh via deze laadpaal. Echter heeft het mijn voorkeur om mijn eigen zonnestroom, administratief, te verbruiken. Op het wereldwijdeweb ben ik geen andere mensen tegengekomen die hier ervaring mee hebben. Weet iemand hoe ik mijn eigen zonnestroom kan gebruiken bij een openbare laadpaal?
De laadpaal valt in dezelfde postcode, dus een postcoderoos regeling zou een optie kunnen zijn.
Over de “Charge Point Operators” en “Mobility Service Providers” heb ik al wat gelezen, moet daar wat in gebeuren?
De laadpaal valt in dezelfde postcode, dus een postcoderoos regeling zou een optie kunnen zijn.
Over de “Charge Point Operators” en “Mobility Service Providers” heb ik al wat gelezen, moet daar wat in gebeuren?