Ik gebruik de MS internet keyboard pro vanwege de USB hub. super handig, wel oppassen met stroomvretende apparaten, want hiuj deelt de stroom met het keyboard, het is dus geen full-hub. meer een verdeelstation.
MAAR, ik heb na 6 maanden een MS Intellimouse Explorer te hebben gehad nu een Logitech Cordless Optical Mouseman. ja, die nieuwe ja. ik kan je vertellen: er zijn zoveel verschillen met de intellimouse, dat geloof je zelf niet. het gewicht, de grootte, comfort, knoppenplaatsing, zelfs de scroll-bar is anders.
in het kort komt het hier op neer: M$ explorer is groot, heel licht (misschien té?) en past dus wat beter in de wat grotere handen. hij is wel erg nauwkeurig en heeft maar liefst 5 knoppen om te programmeren. De logitech daarentegen is wat kleiner en iets zwaarder/minder breekbaar, ligt veel beter in de hand en de scroll bar is fenomenaal. ook de plaatsing van alle 4 de knoppen is (muv de scroll knop natuurlijk) veel beter voor mensen met een iets kleinere hand. hij is stabieler en veel mooier
serieus. ga aub eerst voelen voordat je iets koopt. de verschillen zijn te groot. ojah.. draadloos en optisch rules all!