Toon posts:

Beste muis + toetsenboard ( draadloos/met draad )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste muis die je kan hebben ?
ik persoonlijk vindt die muizen van logitech wel goed deze heb ik nu (Afbeelding 1)

Afbeeldingslocatie: http://www.insight.com/graphics/us/products/mn/lt442751_mn.jpg
Afbeelding1

Er zijn ook draadlozen muizen en toetsenboren van logitech zijn die ook goed?
of zijn die zogezegt "brak"?

thx

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Zelf vind ik de M$ Intellimouse Explorer errug fijn...
Maar das gewoon een kwestie van smaak!

Ik zou zeggen ga naar een winkel en probeer ze ff lekker uit :)

En die draadloze toetsenborden/muzien:
Die muis vind ik niet echt geweldig, maar het toetsenbord juist wel, zo eentje gebruik ik nu namelijk ook :)

Verwijderd

1) Druk op SEARCH
2) Toets in: 'Draadloos Toetsenbord""
3) Krabbel weer overeind...

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-07 18:40

beerns

it is I, Leclerc

Ik heb dezelfde muis als bovenaan in dit topic en ik zweer bij Keytronic toetsenborden. Voor mij zijn dat de ferrari's onder de tobo's!

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
heb geen echte keuze voor de muis welke merk, maar ik wil altijd graag een toetsenbord waarbij hij plat is en zeer snel aanvoelt waneer je typt..

Verwijderd

De intellimuizen zijn snel kapot dat weet ik :(
Maar ik wil geen ander

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17

koboy

Heb een idee voor een icon

Toen ik een maandje of 4 geleden toch wat veel last van mijn polsje kreeg heb ik zo'n Logitech cordless desktop iTouch Pro (hele mond vol) gekocht. Bevalt perfect, en mijn klachten zijn ondertussen verdwenen (hoewel ze met een dag of 2 in het weekend achter andermans PC weer terug komen).
Ik was trouwens in 2 uur gewend aan het gebroken toetsenbord. Omschakelen naar een normaal toetsenbord kost me nu veel meer moeite door de rare houding die je polsen dan hebben.

BTW. Ik kocht de set omdat ik die draadloze muis wou, en er vanuit ging dat zo'n gebroken toetsenbord ook geen kwaad kon. Nu ben ik echter nog meer gehecht aan het toetsenbord dan aan het muisje.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Verwijderd

Ik gebruik de combo: logitech optical en MS natural keyboard.

Oftewel: de optische muis van Logitech en het gebroken ergonomisch toetsenbord van microsoft.

Errug lekker...

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 14:24 schreef Spookster het volgende:
Ik gebruik de combo: logitech optical en MS natural keyboard.

Oftewel: de optische muis van Logitech en het gebroken ergonomisch toetsenbord van microsoft.

Errug lekker...
Op dat toetsenbord heb ik de grootste moeite om te typen. Maar dat went wel zeker?

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb hier een draadloos toetsenbord en een draadloze muis (met scrollknop) van Logitech. Het toetsenbord is OK. De muis is bagger. Vooral de driver (Scroll-knop werkt niet goed) en de batterijen zijn snel leeg.

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 15:07
Ik gebruik de MS internet keyboard pro vanwege de USB hub. super handig, wel oppassen met stroomvretende apparaten, want hiuj deelt de stroom met het keyboard, het is dus geen full-hub. meer een verdeelstation.

MAAR, ik heb na 6 maanden een MS Intellimouse Explorer te hebben gehad nu een Logitech Cordless Optical Mouseman. ja, die nieuwe ja. ik kan je vertellen: er zijn zoveel verschillen met de intellimouse, dat geloof je zelf niet. het gewicht, de grootte, comfort, knoppenplaatsing, zelfs de scroll-bar is anders.

in het kort komt het hier op neer: M$ explorer is groot, heel licht (misschien té?) en past dus wat beter in de wat grotere handen. hij is wel erg nauwkeurig en heeft maar liefst 5 knoppen om te programmeren. De logitech daarentegen is wat kleiner en iets zwaarder/minder breekbaar, ligt veel beter in de hand en de scroll bar is fenomenaal. ook de plaatsing van alle 4 de knoppen is (muv de scroll knop natuurlijk) veel beter voor mensen met een iets kleinere hand. hij is stabieler en veel mooier :P

serieus. ga aub eerst voelen voordat je iets koopt. de verschillen zijn te groot. ojah.. draadloos en optisch rules all! >:)

Verwijderd

GODZILLA2001 heeft absoluut gelijk !!!

Wereld muis, voor zowel gamen als Photoshoppen, beste muis die ik tot nog aan toe heb gehad.....

PS koop geen Razor BOOMSLANG, die dingen zuigen bigtime
Pagina: 1