Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kabel aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

• offroadaction
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-01-2023
Ik heb een Medion PC kast gekregen en ben bezig een moederbord in te bouwen.
In de Medion Handleiding die ik heb gedownload, staan niet de kabelaansluitingen van de kast naar het moederbord.
Heeft iemand een afbeelding of iets anders schriftelijk over de kabel-aansluitingen van deze kast ??

Het betreft:
Model: PCMT14
Type MED MT782G

Graag mailen naar Dat doen we dus niet. Je mag de reacties hier lezen, dan hebben anderen er ook nog wat aan.

Bij voorbaat dank

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 26-04-2019 15:54 ]

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:47
staat het niet op de connectortjes zelf?

hdd + en -
reset
pwr

etc?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Tens schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:59:
staat het niet op de connectortjes zelf?

hdd + en -
reset
pwr

etc?
Knap dat jij hier iets van kan maken. Ik zat te denken aan de kabels van de voeding die hij bedoeld naar moederbord.. maar kennelijk toch de aansluitingen van het frontpanel??

Snap dr eigenlijk nog niet veel van :D

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor deze aansluitingen heb je geen handleiding nodig.

De aan-uit knop heeft maar 2 contacten als het goed is. Die hebben geen + of -, het zijn potentiaalvrije contacten. Zodra ze verbinding maken moet de boel aan gaan.

De LED die gaat knipperen bij harde schijf activiteit heeft ook maar 2 draden. Wanneer je die verkeerd om aan sluit is er niks aan de hand maar gaat je LED gewoon niet branden. Kwestie van het stekkertje even omdraaien en klaar.

De Power-LED net zo.

Misschien zit er nog een USB-connector in de kast verwerkt. Deze hebben doorgaans een kabeltje er aan waar een meerpolige connector aan zit. Deze past als het goed is op de USB-headers van je moederbord die daar voor bedoeld zijn.
offroadaction schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:50:
Graag mailen naar offroadaction@msn.com
Zullen we dat maar niet doen? Vragen én antwoorden worden lekker hier neergezet, zo heeft iedereen er wat aan. Verder is het geen aanrader om je e-mailadres zo publiekelijk ergens neer te zetten, tenzij je een boel extra spam wilt uiteraard.

• offroadaction
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-01-2023
Dank zover ...
Deze aansluitingen heb ik voor elkaar.
Mist nog de 9 pins dubbel rij blauwe connector en een 5 pins enkel rij zwarte connector die verbinding maken met het front panel.
Ook zijn er 2 interne USB-kabels, afkomstig van het frontpaneel, met merkwaardig genoeg, uitgevoerd met externe USB connectors.
Van Medion krijg ik hier een kort antwoord op, dat zij hier geen afbeeldingen en info van hebben .......

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

offroadaction schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:48:
Dank zover ...
Mist nog de 9 pins dubbel rij blauwe connector en een 5 pins enkel rij zwarte connector die verbinding maken met het front panel.
Ook zijn er 2 interne USB-kabels, afkomstig van het frontpaneel, met merkwaardig genoeg, uitgevoerd met externe USB connectors.
Van Medion krijg ik hier een kort antwoord op, dat zij hier geen afbeeldingen en info van hebben .......
Misschien helpt het als je wat foto's maakt van hetgeen aan losse kabels je nu nog hebt en de aansluitingen die je denkt die over zijn zodat wij wat gerichter kunnen kijken :)

HANDTEKENING!!!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:47
offroadaction schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:48:
Dank zover ...
Medion met MSI bordjes hebben die aansluitingen idd. 2 usb3
aansluitingen op het moederbord
Op de last staat wrs Wel het type, met dat bummer kun je achter het bummer van het MSI bordje komen en Dan daarvan handleiding zoeken

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Pagina: 1