Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

In de instellingen bij meldingen van mijn Samsung telefoon heb ik bij whatsapp ingesteld dat ik zowel bij groepsberichten en berichten geen geluid wil hebben bij een nieuw bericht en ook dat ik de inhoud van het bericht verborgen wil houden op mijn vergrendelscherm.
Helaas moet ik dit elke dag weer opnieuw instellen voor de gewone berichten, terwijl de instellingen voor groepsberichten goed blijft staan. Nu las ik op internet dat de meldingen worden gereset bij het opnieuw opstarten van de telefoon en aangezien ik dat elke dag doe, ligt het waarschijnlijk daar dus aan.
Weet iemand een manier op de instellingen voor de meldingen vast te zetten zodat ik dit niet elke dag hoeft te doen? Ik snap dat je ook gewoon niet je telefoon uit kan zetten, maar ik hoop dat er een andere manier is zodat de instellingen blijven staan zoals ik het wil.
Overigens kan ik me niet herinneren dat ik dit in het verleden had dus misschien is dit met een update gewijzigd?
Ik hoor het graag.

Groetjes Patricia

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Waar wijzig je deze instellingen precies? In WhatsApp of in de meldingen instellingen van Android zelf?