Hoe diep ben ik gezonken dat ik dit overweeg? Ik vind ventilatoren best prijzig en zag op YouTube een review over goedkope AliExpress RGB fans. Het gaat om de fans van de fabrikant Aigo, om specifiek te zijn gaat het om de Aigo Darkflash DR12-PRO (4 120mm ventilatoren + IR afstandsbediening).
De vraag is of dit verstandig is, want als het om tech gaat dan luidt 'goedkoop = duurkoop'. Hebben jullie ervaring met tech van AliExpress? Wat zijn de mogelijke gevolgen van het goedkope Chinese spul? Hebben jullie een alternatief?
Ik beantwoord de standaard vragen nog voor extra duidelijkheid.
Ik zoek een?
Ik zoek 3 of 4 RGB ventilatoren, er passen max 2x 140mm ventilatoren op me radiator en er passen 2x 120mm ventilatoren in me behuizing
Wat is je budget?
De fans van Aigo kosten ongeveer €35 voor 4 stuks. Ik verwacht niet dat ik die prijs in Nederland vind, maar is €35 voor 2 fans redelijk?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur en sta open voor jullie suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn behuizing is de Phanteks Eclipse P300 en heb een Corsair H115 All-In-One waterkoeler
De vraag is of dit verstandig is, want als het om tech gaat dan luidt 'goedkoop = duurkoop'. Hebben jullie ervaring met tech van AliExpress? Wat zijn de mogelijke gevolgen van het goedkope Chinese spul? Hebben jullie een alternatief?
Ik beantwoord de standaard vragen nog voor extra duidelijkheid.
Ik zoek een?
Ik zoek 3 of 4 RGB ventilatoren, er passen max 2x 140mm ventilatoren op me radiator en er passen 2x 120mm ventilatoren in me behuizing
Wat is je budget?
De fans van Aigo kosten ongeveer €35 voor 4 stuks. Ik verwacht niet dat ik die prijs in Nederland vind, maar is €35 voor 2 fans redelijk?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur en sta open voor jullie suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn behuizing is de Phanteks Eclipse P300 en heb een Corsair H115 All-In-One waterkoeler