Vraag

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-10 21:21
Beste,

Ik heb een Samsung ue55ks7000 tv. Als ik de tv opstart zijn er horizontale misvormingen onderaan het scherm en flikkert dit. Dan is het weer even goed en komt het weer terug. Na 1 minuut krijg ik gewoon blauwe of paarse verticale strepen over het hele display.

Ik heb alle kabels al uitgetrokken buiten de stroomkabel en heb hetzelfde probleem. Ook al een andere stroomkabel geprobeerd.

Eerst gingen de poten er niet af en nu heb ik dit probleem. Iemand die me verder kan helpen?

Ik vermoed dat er kabel van het moederbord stuk is, of dat is toch wat ik terug heb kunnen vinden.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:03
Heb je nu uiteindelijk die poten eraf gekregen? Had je die strepen daarvoor al of heeft het een met het ander te maken? Met andere woorden te veel kracht op het scherm gezet en daarmee wat in het scherm kapot gemaakt?

• cooLopke
Gisteren contact gehad met Samsung. De poten zijn er niet af te krijgen. Eerst zeiden ze me dat de poten er uit te glijden zijn door de tv omhoog te houden en dan te trekken aan de poten. Ik had hun verteld dat ik dit al geprobeerd had. Toen zeiden ze me dat het niet echt in de handleiding staat en niet echt de bedoeling is om de poten te verwijderen, eenmaal ze geplaatst zijn. Men kon me daar dus niet verder in helpen.

Het display was nog in orde heeft niets te maken met het trekken aan die poten van de tv.

Probleem zou volgens Samsung aan het display liggen. Tv is van eind januari 2017. Net buiten de garantie...

• FlameDB
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-10 19:42
Een tv waarbij, eenmaal de voet bevestigd is, je deze niet meer kan verwijderen van het toestel? Dit is toch te zot voor woorden... Je moet maar plots je tv willen gaan ophangen...

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Dat wil mijn broer dus doen, maar hij staat al op de poten. Lekker dan van samsung

Overigens vind ik wel terug dat het kan, maar niet hoe

Hier zegt iemand bij een KS8000 (de KS7000 is als KS8000 uitgebracht in de USA) dat je er hard aan moet trekken

Iemand melde al eerder dat ie problemen had de poten er af te halen.

Als iemand het weet houd ik me aanbevolen

[ Voor 79% gewijzigd door jeanj op 26-04-2019 10:18 ]

Everything is better with Bluetooth

• cooLopke
Dag jeanj,

Inderdaad, die post had ik ook gevonden, heb toen serieus hard zitten trekken, maar helaas zonder resultaat. Je probeert dan toch niet hard hard te trekken, omdat je bang bent iets stuk te doen uiteraard.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 17:12
cooLopke schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:54:
Beste,

Ik heb een Samsung ue55ks7000 tv. Als ik de tv opstart zijn er horizontale misvormingen onderaan het scherm en flikkert dit. Dan is het weer even goed en komt het weer terug. Na 1 minuut krijg ik gewoon blauwe of paarse verticale strepen over het hele display.
Ik heb helaas hetzelfde gehad met mijn Samsung 50F6400. Kwam er niet uit wat het probleem nu uiteindelijk was, maar werd alleen maar erger, en vervolgens werd de televisie na aanzetten ook extreem heet. Uiteindelijk gedumpt op MP en dit gebruikt als excuus om een OLED aan te schaffen.

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
cooLopke schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:01:
Gisteren contact gehad met Samsung. De poten zijn er niet af te krijgen. Eerst zeiden ze me dat de poten er uit te glijden zijn door de tv omhoog te houden en dan te trekken aan de poten. Ik had hun verteld dat ik dit al geprobeerd had. Toen zeiden ze me dat het niet echt in de handleiding staat en niet echt de bedoeling is om de poten te verwijderen, eenmaal ze geplaatst zijn. Men kon me daar dus niet verder in helpen.

Het display was nog in orde heeft niets te maken met het trekken aan die poten van de tv.

Probleem zou volgens Samsung aan het display liggen. Tv is van eind januari 2017. Net buiten de garantie...
Kan wel buiten de garantie zijn, maar een TV die net na 2 jaar zoiets doet zou ik toch echt niet acceptabel vinden en niet met een simpel antwoord akkoord gaan als "tja buiten de garantie"...

Een TV van boven de 1000 euro zou ik toch wel een langere levenstijd geven...

• Yuboka
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10 10:24
Hallo CooLopke,
Is je TV nog kapot?
Mijn KS7000 had eerst ook verticale strepen in beeld. Maar nu heeft die de power cycle issue en doet die helemaal niks meer. Net een half jaar buiten de garantie :(
Pagina: 1