Ik weet dat ik twee schermen heb maar deed er nooit wat mee

Pagina: 1
Acties:
  • 1.121 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1ch_ard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04-2021
Zojuist dacht ik een ingeving te hebben. Ik heb het tweede scherm dat zover ik dat mee heb gemaakt met linux, zoveel mogelijk genegeerd. Maar ik wilde een afbeelding in een grafisch teken programma laden en het sleuren en neerzetten, dat wil niet?

cDebian, Krita, afbeelding van mijn trouwe digitale camera

Het wil niet mij niet lukken, maar dat zou toch helemaal fijn zijn als dat kan? Kan het niet soms?

If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:50
offtopic:
Wat een afschuwelijk slechte, niet-lading-dekkende titel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ik de enige zal zijn hier op Tweakers die er niks van snapt. Kun je iets duidelijker zijn wat je probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1ch_ard
Mijn excuses. Ik dacht hardop. Het zal de koffie zijn.

Nou SpaceFM staat op de linker desktop met een afbeelding. Krita staat op de rechter desktop. Sleuren en neerzetten van een afbeelding gaat er bij mijn linux niet in.

[ Voor 61% gewijzigd door r1ch_ard op 25-04-2019 20:29 ]

If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:54
Huh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij wat je hebt of wilt bereiken

Ik wil bijna vragen of je weet wat een muisknop is en of je weet hoe je die vasthoudt, maar wie er dan stom is is mij een mystery

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1ch_ard
Sleuren en pleuren, niet knippen en plakken. Bestandje in explorer. Versleuren naar de aangewezen app. Dat werkt op desktop 0 of 1. Indien explorer op desktop 0 of 1 staat en aangewezen app precies andersom. Linux geeft grafische respons, icoon van bestandje krimpt naar weg. Ziet er voor mij uit als niet mogelijk met in mijn geval LXDE. Ik weet inderdaad wel wat een muisknop is. Maar ik gebruik een trackpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 21:24

Matszs

><>

Ligt aan de applicatie of die het ondersteunt om een afbeelding erin te slepen (drag & drop).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:01
Je teksten lezen weg alsof ze 3x door google translate naar een andere taal zijn vertaald en dan weer terug. Wat is nu precies je probleem en wat heb je geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 21:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je titel is super vaag en zegt niets over je probleem. De TS is nog vager waarbij ik mij ga afvragen wat je hebt gegeten. Kan je een betere titel bedenken dan wat er nu staat? Dan pas ik het aan, want ik heb zelf niet echt een idee wat je vraag beter dekt.

De hele uitleg is ook niet echt duidelijk, maar wat ik eruit denk op te maken, is dat je een bestand wilt slepen van je file manager naar een programma en dat het dan daarmee geopend wordt. Dit zou gewoon moeten werken, dat doet het bij mij met meerdere programma's en m'n file manager. Maar, ik heb ook meegemaakt dat het niet altijd werkt. Dit ligt dan aan waar het bestand staat (op het netwerk en benader je 't via een URI ipv direct mount point) en of de file manager überhaupt de locatie correct doorstuurt naar het programma waar je het op los laat en deze dit ook ondersteund.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 21:18

ComputerHoed

Electronica <3

OP, welke drugs heb je op? :?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1ch_ard
Ik heb best wat geduld en ik ben echt een deurknop. Moderator, mag dit topic weg? Mijn vraag is denk ik wel beantwoord. Kijk maar uit naar mijn volgende vraag, ik heb drie onbeantwoorde vragen op Stack en drie topics gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:31

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Ik vind het oprecht een mooie titel. Het was even puzzelen maar hij staat wel in relatie tot de inhoud.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 21:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@richardwbb, als je al je antwoord hebt, wat was het dan?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1ch_ard
Dat het vast geen simpele opgave is voor C# programmeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:37:
Ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij wat je hebt of wilt bereiken

Ik wil bijna vragen of je weet wat een muisknop is en of je weet hoe je die vasthoudt, maar wie er dan stom is is mij een mystery
Ik herhaal (en met mij 20 anderen)

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/3d/3d72f264b0cf2e7ad14d4eafd894c101fb52afd6e68f74af079d2ff93a495be3.jpg

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2019 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dit gaat nergens over. Je hebt een tweede scherm en je wil iets slepen, maar dat is dan ook het enige wat een beetje duidelijk is. Maak eens een goede post, je antwoorden zijn ook niet echt duidelijk. Lees bijvoorbeeld hoe andere mensen hun posts schrijven en leer daar van.

[ Voor 39% gewijzigd door johnkeates op 25-04-2019 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnkeates schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:02:
Dit gaat nergens over. Je hebt een tweede scherm en je wil iets slepen, maar dat is dan ook het enige wat een beetje duidelijk is. Maak eens een goede post, je antwoorden zijn ook niet echt duidelijk. Lees bijvoorbeeld hoe andere mensen hun posts schrijven en leer daar van.
En zelfs daar twijfel ik nu over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Mag ik een beetje van dat spul wat jij gebruikt @richardwbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:32