If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Nou SpaceFM staat op de linker desktop met een afbeelding. Krita staat op de rechter desktop. Sleuren en neerzetten van een afbeelding gaat er bij mijn linux niet in.
[ Voor 61% gewijzigd door r1ch_ard op 25-04-2019 20:29 ]
If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.
Verwijderd
Ik wil bijna vragen of je weet wat een muisknop is en of je weet hoe je die vasthoudt, maar wie er dan stom is is mij een mystery
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2019 20:38 ]
De hele uitleg is ook niet echt duidelijk, maar wat ik eruit denk op te maken, is dat je een bestand wilt slepen van je file manager naar een programma en dat het dan daarmee geopend wordt. Dit zou gewoon moeten werken, dat doet het bij mij met meerdere programma's en m'n file manager. Maar, ik heb ook meegemaakt dat het niet altijd werkt. Dit ligt dan aan waar het bestand staat (op het netwerk en benader je 't via een URI ipv direct mount point) en of de file manager überhaupt de locatie correct doorstuurt naar het programma waar je het op los laat en deze dit ook ondersteund.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Verwijderd
Ik herhaal (en met mij 20 anderen)Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:37:
Ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij wat je hebt of wilt bereiken
Ik wil bijna vragen of je weet wat een muisknop is en of je weet hoe je die vasthoudt, maar wie er dan stom is is mij een mystery

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2019 22:01 ]
[ Voor 39% gewijzigd door johnkeates op 25-04-2019 22:02 ]
Verwijderd
En zelfs daar twijfel ik nu overjohnkeates schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:02:
Dit gaat nergens over. Je hebt een tweede scherm en je wil iets slepen, maar dat is dan ook het enige wat een beetje duidelijk is. Maak eens een goede post, je antwoorden zijn ook niet echt duidelijk. Lees bijvoorbeeld hoe andere mensen hun posts schrijven en leer daar van.
Saved by the buoyancy of citrus
Dit topic is gesloten.