Heb een bestelling gedaan bij fitnessdigital.com, Op 1 april een mail gestuurd dat ik het product wil terugsturen
Reactie van hun is:
Het is geen enkel probleem uw bestelling te retourneren indien het in perfecte staat is dwz ongebruikt, in dezelfde staat als u het heeft ontvangen, in de originele verpakking. Het product wordt in dat geval opgehaald door een door ons gekozen transportbedrijf. U dient wel zelf de portokosten te betalen, in dit geval 15 Euro. Zodra wij de bestelling weer in perfecte staat in ons magazijn ontvangen hebben maken wij het resterende bedrag van uw bestelling naar u terug over. U kunt het ook zelf terugsturen naar ons, in dat geval bent u ook zelf verantwoordelijk voor transport: fitnessdigital Avenue Ceramique 223 6221 KX Maastricht Graag een kopie van de factuur van uw bestelling meesturen. Graag horen wij van u of wij het ophaalproces kunnen starten of dat u het zelf terugstuurt. Met vriendelijke groet,
Aantal dagen later heb ik het product zelf teruggestuurd en op 12april een mail gestuurd of deze is ontvangen.
15 april reactie gekregen van het bedrijf:
Beste Stefan
wij hebben deze ontvangen en wachten op de OK van ons magazijn voor de terugbetaling.
Wij verwachten die een dezer dagen en zullen u op de hoogte houden,
hartelijk dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet
het fitnessdigital team
Nu heb ik vandaag 25april een mail gestuurd waar mijn geld blijft.
Reactie van hun:
Beste Stefan,
Het pakket is ontvangen maar wij hebben vastgesteld dat het product is gebruikt:
Het zakje met de elektroden is geopend en de doos is kapot.
Wij kunnen het product niet meer als "niet gebruikt" verkopen.
Wij kunnen u daarom niet het aankoopbedrag terugstorten.
Graag horen wij van u wat te doen met uw aankoop.
Wij kunnen het apparaat opsturen. Wij dienen u hiervoor €9 verzendkosten te bereken.
U kunt dit bedrag via bankoverschrijving aan ons laten toekomen.
Nu heb ik voor mijn vader het apparaat Sport-Elec MultiSport Pro 2016 Elektrostimulator gekocht
Na het openmaken en gebruik hiervan is het signaal te zwak om iets van te voelen dus heeft dit ingepakt.
Wat is mijn recht?
Ben ik zelf fout hierin en had ik dit product niet mogen testen?
Hoe kan ik anders een product als dit ervaren als dit niet mag worden gebruikt.
Reactie van hun is:
Het is geen enkel probleem uw bestelling te retourneren indien het in perfecte staat is dwz ongebruikt, in dezelfde staat als u het heeft ontvangen, in de originele verpakking. Het product wordt in dat geval opgehaald door een door ons gekozen transportbedrijf. U dient wel zelf de portokosten te betalen, in dit geval 15 Euro. Zodra wij de bestelling weer in perfecte staat in ons magazijn ontvangen hebben maken wij het resterende bedrag van uw bestelling naar u terug over. U kunt het ook zelf terugsturen naar ons, in dat geval bent u ook zelf verantwoordelijk voor transport: fitnessdigital Avenue Ceramique 223 6221 KX Maastricht Graag een kopie van de factuur van uw bestelling meesturen. Graag horen wij van u of wij het ophaalproces kunnen starten of dat u het zelf terugstuurt. Met vriendelijke groet,
Aantal dagen later heb ik het product zelf teruggestuurd en op 12april een mail gestuurd of deze is ontvangen.
15 april reactie gekregen van het bedrijf:
Beste Stefan
wij hebben deze ontvangen en wachten op de OK van ons magazijn voor de terugbetaling.
Wij verwachten die een dezer dagen en zullen u op de hoogte houden,
hartelijk dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet
het fitnessdigital team
Nu heb ik vandaag 25april een mail gestuurd waar mijn geld blijft.
Reactie van hun:
Beste Stefan,
Het pakket is ontvangen maar wij hebben vastgesteld dat het product is gebruikt:
Het zakje met de elektroden is geopend en de doos is kapot.
Wij kunnen het product niet meer als "niet gebruikt" verkopen.
Wij kunnen u daarom niet het aankoopbedrag terugstorten.
Graag horen wij van u wat te doen met uw aankoop.
Wij kunnen het apparaat opsturen. Wij dienen u hiervoor €9 verzendkosten te bereken.
U kunt dit bedrag via bankoverschrijving aan ons laten toekomen.
Nu heb ik voor mijn vader het apparaat Sport-Elec MultiSport Pro 2016 Elektrostimulator gekocht
Na het openmaken en gebruik hiervan is het signaal te zwak om iets van te voelen dus heeft dit ingepakt.
Wat is mijn recht?
Ben ik zelf fout hierin en had ik dit product niet mogen testen?
Hoe kan ik anders een product als dit ervaren als dit niet mag worden gebruikt.