Mijn vader heeft 7 externe HD's waarvan er een aantal op overlijden staan.
Mijn vader heeft dementie en zet alles overal en dubbel alles neer.
Ik ben nu bezig met alle 7 schrijven naar 1 te kopiëren.
Nu is mijn vraag, met welk programma kan ik de dubbele bestanden verwijderen en welke manier is het slimst?
Het gaat hier vooral om familie foto's en films. ( Mijn vader was/is hobby fotograaf en filmer.)(Op 1 schijf staan al meer dan 250.000 files)
Het mag best wat kosten mijn vader heeft 50 euro op zijn app store staan en verwacht dat hij het nooit zal gebruiken.
Er staan meerdere programma's in de store, als ik zoek op Duplicate finder, Van betaald tot onbetaald.
Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft en een programma aanbeveelt?
Hoop dat iemand mij kan helpen.
[edit]
Wat is slimmer, alles naar 1 kopiëren of 7 schrijven aan de mac hangen en eerst de dubbele bestanden verwijderen en dan kopiëren.
Groet Floks
Mijn vader heeft dementie en zet alles overal en dubbel alles neer.
Ik ben nu bezig met alle 7 schrijven naar 1 te kopiëren.
Nu is mijn vraag, met welk programma kan ik de dubbele bestanden verwijderen en welke manier is het slimst?
Het gaat hier vooral om familie foto's en films. ( Mijn vader was/is hobby fotograaf en filmer.)(Op 1 schijf staan al meer dan 250.000 files)
Het mag best wat kosten mijn vader heeft 50 euro op zijn app store staan en verwacht dat hij het nooit zal gebruiken.
Er staan meerdere programma's in de store, als ik zoek op Duplicate finder, Van betaald tot onbetaald.
Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft en een programma aanbeveelt?
Hoop dat iemand mij kan helpen.
[edit]
Wat is slimmer, alles naar 1 kopiëren of 7 schrijven aan de mac hangen en eerst de dubbele bestanden verwijderen en dan kopiëren.
Groet Floks
[ Voor 8% gewijzigd door Floks op 25-04-2019 17:59 ]
Floksor