Tweakers Testfest - Meld je aan voor de testpanels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 16:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Romeowhite
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-11-2023

Romeowhite

We horen jullie denken: "Was het Tweakers Testfest niet altijd in oktober?" Dat klopt, maar dat duurt ons nog veel te lang. Daarom kondigen we met veel plezier aan dat het volgende Testfest alweer voor de deur staat. Vanaf vandaag kun je je aanmelden voor de testpanels. Het grote Kick-off Event vindt plaats op zaterdag 18 mei op Tweakers HQ.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYJemyLPBSVpe2K1fz390A6fax8=/i/2002686646.jpeg

Ben je fan van netwerkapparatuur of meer van televisies? Heb je al vaak een gebruikersreview geschreven of nog nooit? Geen probleem, want het Tweakers Testfest is voor iedereen. De testpanels voor deze editie zijn mogelijk gemaakt door AOC, AVM, HyperX, iiyama, Asus, TP Vision, LG, Seasonic, MSI, Expert en Wooting. En mis je kennis of wil je graag wat bijleren? Niet getreurd, want op het Kick-off event volg je workshops op het gebied van testen, schrijven en fotograferen, zodat je daarna deze skills meteen kunt toepassen bij het testen. Ook kun je op het Kick-off Event een aantal demo's van deelnemende partners bijwonen. Dit belooft één groot (test)feest te worden!

10.00 uurOntvangst
10.30 uurOpening door Wout Funnekotter
10.45 uurGastpresentatie
11.15 uurTestsessies, workshops, demo's
12.45 uurLunch
13.45 uurTestsessies, workshops, demo's
15.15 uurQ&A met redactie
16.00 uurBorrel
17.30 uurEinde

Hoe kan ik daar bij zijn?

Via de link onderaan deze pagina kun je aangeven welke producten je wilt testen en reviewen. Inschrijven kan tot 09.00 uur op woensdag 1 mei 2019. Uiterlijk donderdag 2 mei hoor je of je bent geselecteerd voor een testpanel. Ben je geselecteerd, dan verwachten we je op zaterdag 18 mei op Tweakers HQ voor de officiële kick-off van het Testfest. En goed nieuws, want iedereen die voor een testpanel is geselecteerd, mag een +1 meenemen naar het evenement. Zo kun je deze speciale dag delen met een goede vriend, mede-tweaker of misschien wel je vader of moeder.

Na het Kick-off Event word je product zo snel mogelijk naar je toegestuurd, zodat je snel aan de slag kunt. Je hebt vanaf dat moment veertien dagen om je review te publiceren in de Pricewatch. Sommige producten mag je na afloop houden, anderen moet je terugsturen. Iedereen die meedoet, krijgt in ieder geval een bedankje voor het testen. Wat dat is, verschilt per testpanel. Meer info over het Kick-off Event vind je op deze pagina.

Wil je hier bij zijn? Wacht dan niet langer en meld je aan via onderstaande link. Je kunt je voor zoveel mogelijk testpanels inschrijven, maar uiteindelijk kun je maar voor één testpanel worden geselecteerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L1M5SVggRqtioDkgiWNv3BaEFIE=/i/2002191411.png

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2002694020.png

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 12:18
Zijn de 'winnaars' al benaderd? Benieuwd of er al mensen wat gehoord hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Yes,

ik ben een van de gelukkigen voor het testpanel. Vind dit vooral spannend want ik wou graag vaker en meer reviews gaan schrijven wanneer ik mijn nieuwe PC binnen heb.. maar nu staat de PC even on hold omdat ik de Seasonic Focus Plus 650 Gold mag testen :D super blij mee.

Even een andere vraag, zijn er mensen uit de buurt van Twente die ook die kant op gaan? Ik hoor het graag. (ik weet niet waar ik deze vraag anders kan stellen). Mocht het de verkeerde plek zijn.. SORRY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 20:03
ja hoor, ben ook uitgenodigd. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Deze heb ik even compleet gemist... de eerste vermelding hiervan zie ik eigenlijk pas in de vorm van dit topic. Ik kan me zeker niet meer inschrijven nu de datum van 1 mei gepasseerd is? O-)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:21
Hele leuke dag gehad op Tweakers HQ, Ik mag de AOC monitor gaan testen. Monitor staat inmiddels. De review zal snel volgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xuc7qLml.jpg

Ik begreep uit de emails dat er een apart topic komt voor de bevindingen van het testfest van vandaag, kan deze zo snel niet terug vinden. Iemand een linkje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52
Ook een super leuke dag gehad op HQ! Iedereen van de organisatie bedankt!
Eerste foto is gemaakt:
startfoto

[ Voor 26% gewijzigd door chrisborst op 18-05-2019 21:47 ]

Pagina: 1