Welke DPC'ers gaan er nog naar LAN-parties?

Pagina: 1
Acties:

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Aangezien er meer leven in de brouwerij moet:

Wie gaat er dit jaar nog naar ne2000, wan, etc. ??? Misschien leuk om daar ook een beetje aan DPC promoting te doen?

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Leven in de brouwerij???

Is goed! :P

Ben zelf niet zo'n LANnert, dus ga niet naar dat soort party's, maar het lijkt me duidelijk dat DPC daar ff vet gepromoot moet worden :)

Mensen: op de DPC-LAN niet te hard promoten hè? :+ ;)

D3 char(s)

Verwijderd

Ik ben iedere Megalan aanwezig.

Greetz,

Basix

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik ga volgende week naar Campzone :P, maar zonder DPC t-shirt :'(

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:01 schreef cybernetics het volgende:

Greetz,

Basix
toch niet MegaL@n in Rotterdam ,he

die eikels moeten ons nog steeds +/- 700,- betalen, dus bij hun kan je beter weg blijven. Vaak slecht geregeld, en zeer krappe zitplaatsen.

ps daarom hebben ze ook al zolang geen lan meer gehad, ze hebben geen ruimte :):)

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 12:19 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:

[..]

toch niet MegaL@n in Rotterdam ,he

die eikels moeten ons nog steeds +/- 700,- betalen, dus bij hun kan je beter weg blijven. Vaak slecht geregeld, en zeer krappe zitplaatsen.

ps daarom hebben ze ook al zolang geen lan meer gehad, ze hebben geen ruimte :):)
Yep, die ja,

Das niet zo netjes dan van hun.
Ik mag niet klagen. Ik vind het altijd goed verzorgd, gezellige sfeer en lekker dichtbij.
Kwaliteit van het netwerk is/was altijd goed.

Over de zitplaatsen, tja, ehh, wij konden altijd via via eerder naar binnen (lees: beste plek, meeste ruimte) Een maat van me is daar sponsor.

Ik las vanochtend op hun website (www.megalan.nl) dat ze waarschijnlijk een nieuwe locatie in Rotterdam hebben, dus als dat doorgaat ergens in September, dan ben ik zeker weer van de partij. Misschien met t-shirt. We'll see.

Greetz,

Basix.

Verwijderd

Druk in voorbereiding voor onze eigen georganiseerde BSLP (Big Summer Lan Party). Uiteraard staat RC5 volop in de belangstelling.

Daarna naar Campzone (woensdag).

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Op donderdag 26 juli 2001 10:45 schreef Frenzy het volgende:
Wie gaat er dit jaar nog naar ne2000, wan, etc. ???
WAN ? Dat is dit jaar niet hoor :)

Ik ga als het allemaal mee zit naar CampZone, zijn nog wat andere DPC'ers ook aanwezig heb ik begrepen.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 16:16

BrZ

Op donderdag 26 juli 2001 11:01 schreef cybernetics het volgende:

Greetz,

Basix
Hehe, kewl.. dan herken je mij vast ook wel als een van de idioten in de gang die altijd veel lawaai maken :P

Ik heb de vorige MegaLAN trouwens van bijna iedereen foto's gemaakt, vast ook wel van jou dan :)

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Naar HAL2001. :)

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
Op donderdag 26 juli 2001 14:28 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

WAN ? Dat is dit jaar niet hoor :)

Ik ga als het allemaal mee zit naar CampZone, zijn nog wat andere DPC'ers ook aanwezig heb ik begrepen.
:+ Ah weet ik ut :) Ik ga ook niet. Wilde alleen wat leven in de brouwerij brengen ;)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty gaat naar CampZone met koe en T-shirt }:O

Verwijderd

WEhehe da's mooi

Laten wij nu net een DPC lan organiseren

Speciaal en alleen voor DPC members en max 50 man

Lees het hiero maar

http://www.cows.demon.nl/dpc-lan/dpc-lan.htm

nix commercieels ofzo gewoon lekker gamen
mits je maar DPC-koe draait >:)

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 15:13 schreef BrZ het volgende:

[..]

Hehe, kewl.. dan herken je mij vast ook wel als een van de idioten in de gang die altijd veel lawaai maken :P

Ik heb de vorige MegaLAN trouwens van bijna iedereen foto's gemaakt, vast ook wel van jou dan :)
Ik zit iedere keer in dat kleine zaaltje.
Waar het geluid lekker strak kan staan...
Met CS is dat lekker in die kelder.

Greetz,

Basix

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
MEGALAN! op het moment van schrijven is er weer eentje in een fitnescentrum in oud beijerland.

trouwens over dat betalen, het is niet zo dat alleen megalan daar de schuld van is, er is een tussenpersoon die beiden heeft opgelicht, Megalan heeft dus wel betaald aan de tussenpersoon, maar de tussenpersoon niet aan Augustijn (de studentenvereniging van die ruimte)

De locatie dit jaar is errug goed. Eten is ook goed. en het netwerk is supersnel (1Gbit backbone en 100Mbit geswitched)
Pagina: 1