Ik ben op zoek naar een Android phone van uiterlijk 500 euro.
Heb nu een LG G6 en die afmeting bevalt me wel (rond de 6" scherm).
Liefst zo dicht mogelijk bij stock Android. Heb meerdere Nexussen gehad en die bevielen me prima.
Ik ben geen gamer ofzo, maar een lekker vlot toestel is wel vereist aangezien ik er best veel mee doe (ook multi-tasken enzo).
De groothoeklens van de G6 is een feature die ik erg graag terug zie komen op mijn nieuwe telefoon.
Een grote notch is geen optie voor mij, een druppelnotch wel.
Samsung blijf ik liever ook van weg (heb iets tegen dat merk, weet niet precies wat).
Mijn oog was al gevallen op de Xiaomi Mi9 SE, maar daarvan vind ik de software een erg groot nadeel.
De Oneplus 6T zou ook nog een optie zijn (ietsje duurder), maar daar vind ik het gemis van een groothoeklens weer erg jammer.
Zijn er nog andere toestellen die ik over het hoofd zie?
Korte opsomming van mijn eisen:
- rond de 6" schermgrootte
- zo dichtbij mogelijk bij stock Android
- groothoeklens
- vlot toestel met goede specs
- max. 500 euro
Heb nu een LG G6 en die afmeting bevalt me wel (rond de 6" scherm).
Liefst zo dicht mogelijk bij stock Android. Heb meerdere Nexussen gehad en die bevielen me prima.
Ik ben geen gamer ofzo, maar een lekker vlot toestel is wel vereist aangezien ik er best veel mee doe (ook multi-tasken enzo).
De groothoeklens van de G6 is een feature die ik erg graag terug zie komen op mijn nieuwe telefoon.
Een grote notch is geen optie voor mij, een druppelnotch wel.
Samsung blijf ik liever ook van weg (heb iets tegen dat merk, weet niet precies wat).
Mijn oog was al gevallen op de Xiaomi Mi9 SE, maar daarvan vind ik de software een erg groot nadeel.
De Oneplus 6T zou ook nog een optie zijn (ietsje duurder), maar daar vind ik het gemis van een groothoeklens weer erg jammer.
Zijn er nog andere toestellen die ik over het hoofd zie?
Korte opsomming van mijn eisen:
- rond de 6" schermgrootte
- zo dichtbij mogelijk bij stock Android
- groothoeklens
- vlot toestel met goede specs
- max. 500 euro