Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb pas een vr bril gekocht voor de playstation , nieuwste model , met opzetten lijkt het of ik tegen het glas aan kijk en zie korreltjes soort ruis , mijn dochter heeft oude model vr en daar zie je het heel licht tot bijna niet , ik heb de vr bril teruggestuurd en nieuwe ontvangen maar deze is net zo , is dit normaal bij een vr en hebben jullie dat ook , is er wat aan te doen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42
Met "Een VR bril" zijn we niet veel.

Je moet altijd rekening houden dat de resolutie van om het even welke VR bril niet optimaal is, maar bij een HTC Vive / Oculus Rift of Playstation VR wel voldoende om er mee te kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Een VR bril en het nieuwste model. Ja daar kunnen we een hoop mee. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry vergeten een ps4 vr bril en aangepastin post

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:59
Bedoel je dat zwart een beetje grijzig is?

[ Voor 101% gewijzigd door NotSoSteady op 25-04-2019 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Interessante poll met goede voorbeelden.
Ik "ben van" het type grid. Maar ik stoor me er niet echt aan, soms valt het me op, maar meestal niet.

Het is ook zo dat ik wel het nodige heb gelezen/gezien over dat de resolutie met de PSVR niet de beste is, maar daar is het (extra) prijskaartje ook naar (hoewel ik toen ook maar meteen een upgrade heb gedaan van een normale PS4 naar een PS4 Pro). Dus voor mij was het een bewuste keuze en ook dus geen verassing/teleurstelling. Het advies is denk ik dan ook om het te proberen in de winkel en/of bij vrienden of het iets voor je is. Ik vermaak me in ieder geval prima.

Ik weet wel dat in het algemene gebruik van de PSVR - heb zelf geloof ik ook Versie 2/de nieuwste(?) - het wel helpt om toch de stappen te doorlopen om te kalibreren en soms helpt het om de headset ietsje te verschuiven op het hoofd voor betere scherpte (dat helpt niet tegen de korreligheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17
titelfix en verplaatst nar SPV

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NotSoSteady schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:59:
Bedoel je dat zwart een beetje grijzig is?
Ja dat ook maar het is alsof je tegen glas aan kijkt en dat glas bevat een soort korrel moeilijk uit te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GRDavies75 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:53:
[...]

Interessante poll met goede voorbeelden.
Ik "ben van" het type grid. Maar ik stoor me er niet echt aan, soms valt het me op, maar meestal niet.

Het is ook zo dat ik wel het nodige heb gelezen/gezien over dat de resolutie met de PSVR niet de beste is, maar daar is het (extra) prijskaartje ook naar (hoewel ik toen ook maar meteen een upgrade heb gedaan van een normale PS4 naar een PS4 Pro). Dus voor mij was het een bewuste keuze en ook dus geen verassing/teleurstelling. Het advies is denk ik dan ook om het te proberen in de winkel en/of bij vrienden of het iets voor je is. Ik vermaak me in ieder geval prima.

Ik weet wel dat in het algemene gebruik van de PSVR - heb zelf geloof ik ook Versie 2/de nieuwste(?) - het wel helpt om toch de stappen te doorlopen om te kalibreren en soms helpt het om de headset ietsje te verschuiven op het hoofd voor betere scherpte (dat helpt niet tegen de korreligheid).
Dank je wel , de scherpte is aanvaardbaar , misschien ben ik te veeleisend , maar die van mijn dochter heeft het veel minder en heeft ouder model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13

Melkaz

Melkazar

Mijne heeft exact hetzelfde terwijl mijn Rift het niet heeft. Toen ik erop heb gegoogled vorig jaar bleek het relatief normaal te zijn. Het is net alsof je een vieze ruit hebt met zand zeg maar, korrelig inderdaad. Ik heb er geen last van gedurende bewegende beelden dus ik vind het geen ramp persoonlijk.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Melkaz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:48:
Mijne heeft exact hetzelfde terwijl mijn Rift het niet heeft. Toen ik erop heb gegoogled vorig jaar bleek het relatief normaal te zijn. Het is net alsof je een vieze ruit hebt met zand zeg maar, korrelig inderdaad. Ik heb er geen last van gedurende bewegende beelden dus ik vind het geen ramp persoonlijk.
Oke fijn dat ik niet de enige ben , bij beat saber ook voor mij minder hinderlijk dan bij Astrobots bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordziro
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-11-2024
Heeft je dochter misschien een PS4 Pro? Daar is het beeld van de PSVR namelijk scherper op.
Pagina: 1