Toon posts:

Online Cursus

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Vraag

• FightingFalcon
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:15
Ik weet niet goed waar ik deze vraag kwijt moet, maar mij lijkt dit de beste plaats te zijn.

Nu ik mijn uitrusting compleet heb en volop aan de slag ga met mijn nieuwe D7200 ben ik zoek maar een goede online cursus die breed fotografie toelicht.

Ik denk dan zowel aan de kennis rond het apparaat en het nemen van foto's maar ook nabewerking in Adobe PS of LR.

Hebben jullie een idee voor een goede online cursus ?

Ik ben zelf op Photofacts.nl gekomen die volgens mij toch wel compleet is ... heb m'n proef er bijna opzitten en moet nu belissen of ik zou betalen voor een jaar... Voor ik dit doe wil ik toch wel eventuele alternatieven bekijken ...
...

Alle reacties

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hier al eens gekeken:
https://www.lynda.com/Adobe-training-tutorials/105-0.html ?

tip: mocht je een familielid hebben in het hoger onderwijs; vaak kun je dan voor weinig (of nop) dit soort trainingen volgen.

En daarnaast staat youtube ook vol met allerlei instructiemateriaal.

Mooie Plaatjes   

• Menblack
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-05 15:11
Misschien is deze ook bruikbaar voor je : https://www.udemy.com/pho...ete-guide-to-photography/

Is nu nog voor 12,99

• DianaH
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 11-02 07:53
Een beetje laat voor de originele post, maar voor de bezoekers die hier vanaf 2021 langskomen :)

*knip*

Voegt voor de vraagsteller niet veel meer toe inderdaad. Daarnaast is het promoten van de eigen website ook niet de bedoeling. Topic kan wel dicht. :)

[Voor 69% gewijzigd door Gonadan op 11-02-2021 11:57]

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee