detonator en tv out??

Pagina: 1
Acties:

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem als ik voor mijn Asus v7100 tv out een nieuwe detonator installeer heb ik geen tv out meer bij eigenschappen , is dit normaal of doe ik iets fout???
alleen bij de orginele driver heb ik tv-out en bij det.12.40 is die weg

searisk

Verwijderd

nVidia is niet zo goed in drivers maken (klinkt gek, maar zoek maar eens op hoe vaak ze final drivers hebben uitgebracht. Na 6.31 kwam 12.41)

Ik gebruik nu zelf 7.79 drivers en die vind ik het beste werken met tv-out. Bij 12.41 werkt de tv-out gewoon heel vaak niet.

• darmit

darmit

Topicstarter
Bij de 12.41 staat helemaal geen tv-out bij de eigenschappen dus dan kan die toch ook niet werken of wel dan .
maar ik zal eens opzoek gaan naar die 7.79 en probeer het maar eens thnx

searisk

Verwijderd

Je moet ff zoeken naar de 10.80 by Brandon Mol, bij mij werkt die perfect MET alles erop en eraan. (Asus 7100 Combo deluxe)

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:43

MnM

ASUS 12.90 drivers downloaden <--- end of je probs.

Verwijderd

Bij mij werkt det 6.47 het beste icm tv-out

Verwijderd

Ik wil ook ff wat andere drivers proberen, Waar kan ik die asus 12.90 vinden? Op de asus site vind ik alleen een oude driver uit 2000 :?

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 14:16 schreef killerb het volgende:
Ik wil ook ff wat andere drivers proberen, Waar kan ik die asus 12.90 vinden? Op de asus site vind ik alleen een oude driver uit 2000 :?
Die kan je vast vinden met elke willekeurige zoekmachine hoor |:(

Verwijderd

Dan heb ik 1 driver, ik wil eigenlijk een mooi lijstje waar alles staat...
Ik had m3dzone, maar die ligt plat :(

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja idd m3dzone was een erg goede site. Is dat platliggen voorgoed, dat je weet?

Anyway, anders moet je even TV-tool of TVCC downloaden (ik geloof dat je voor die Asus kaarten TVCC moet hebben.. ik heb zelf een Asus V7700 deluxe en ik gebruik ook TVCC). Daarmee kun je ook je monitor en je tv tegelijk aansturen (maar dan moet je monitor wel 50 Hz aankunnen, dat is namelijk de PAL refresh rate)

www.tvtool.de

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• darmit

darmit

Topicstarter
kun je dan ook op de monitor gewoon computeren en op de tv film kijken of gaat dat niet

searisk

Verwijderd

m3dzone is geloof ik al weer in the air.
Maar met de asus drivers 12.90 werkt me tv-out via de display properties prima, met clone mode enz, maar met tvcc2000 werkt het niet :?
Pagina: 1