Toon posts:

Belasting op investering

Pagina: 1
Acties:
  • 695 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik wil een webshop starten, en heb een investeerder uit het buitenland (buiten EU). Deze wil mij een lening geven van ongeveer 10 000 euro tegen 10% rente(voorbeeld). Dient deze persoon belasting te betalen over deze 10 000 euro dat hij investeerd in NL. Hoe zit het met de rente dat ik deze persoon betaal, wordt daar belasting over gerekend voor deze persoon? Kan deze persoon in cash investeren, en in cash terugbetaald worden(is dat legaal)?

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-04-2019 12:16)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat hangt van de belastingregels af van het betreffende land. In Nederland zal hij niet belastingplichtig zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:43
Waarom open je dit in het cryptocurrency forum?

Je moet het beantwoorden van de vraag lekker aan de investeerder laten. Het belastingverdrag tussen de van toepassing zijnde landen kan hij desnoods nalezen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat hangt van de belastingregels af van het betreffende land. In Nederland zal hij niet belastingplichtig zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zie Rukapul, dit heeft ook niets met crypto te maken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.