Nu mijn beste vriend en RTS-maatje een jaar lang op reis is heb ik niemand meer om mijn favoriete RTS games mee te spelen. Online lobbies zijn vaak extreem toxic. Ik heb geen zin om te winnen van iemand en vervolgens te lezen in de chat dat ik: "dood zal gaan in een carcrash na hiv opgelopen te hebben in een gaybar" en dat soort domme dingen. Vandaar dat ik opzoek ben naar iemand die ook wil gamen zonder toxic gedrag, gewoon voor de lol en omdat het cool is om beter te worden en krankzinnige games te spelen.
Mijn favoriete games zijn:
Age of empires (voornamelijk 3:TAD en AOEO, maar ook 2 en AOM)
Cossacks 3
Rome total war 2
Civilization 5
Starcraft 2
Ook games zoals:
Gwent (lang gespeeld in de beta en behoorlijk veel dust dus kan alle kaarten maken)
Hearthstone (ook al heb ik geen up to date decks ofzo)
The elderscrolls online (heb ik iets teveel uitgewoond inmiddels, maar samenwerken in cyrodiil kan nog wel cool zijn.)
Fortnite heb ik ook gespeeld. Ik zuig alleen behoorlijk (k/d 0,40), inmiddels mee gestopt. Geef mij maar RTS.
ALbion online
Diablo 3
PoE
GTAV (online is best leuke pvp)
Mijn competitie niveau van age of empires was trueskill: 35 bij aoeo (iets van elo 2050 oid). Gewoon omdat het leuk is om een gelijke strijd te voeren, maar iedereen van 20 trueskill mag reageren hoor, ook omdat ik niet zo goed meer ben als toen (wat ik wel weer zou kunnen worden).
Graag een reactie als je geintereseerd bent of als je een betere locatie/manier weet om geschikte mensen te vinden hiervoor.
Mijn favoriete games zijn:
Age of empires (voornamelijk 3:TAD en AOEO, maar ook 2 en AOM)
Cossacks 3
Rome total war 2
Civilization 5
Starcraft 2
Ook games zoals:
Gwent (lang gespeeld in de beta en behoorlijk veel dust dus kan alle kaarten maken)
Hearthstone (ook al heb ik geen up to date decks ofzo)
The elderscrolls online (heb ik iets teveel uitgewoond inmiddels, maar samenwerken in cyrodiil kan nog wel cool zijn.)
Fortnite heb ik ook gespeeld. Ik zuig alleen behoorlijk (k/d 0,40), inmiddels mee gestopt. Geef mij maar RTS.
ALbion online
Diablo 3
PoE
GTAV (online is best leuke pvp)
Mijn competitie niveau van age of empires was trueskill: 35 bij aoeo (iets van elo 2050 oid). Gewoon omdat het leuk is om een gelijke strijd te voeren, maar iedereen van 20 trueskill mag reageren hoor, ook omdat ik niet zo goed meer ben als toen (wat ik wel weer zou kunnen worden).
Graag een reactie als je geintereseerd bent of als je een betere locatie/manier weet om geschikte mensen te vinden hiervoor.
www.wegmethoofdpijn.nl