Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 20:32
Wanneer ik content vanaf mijn nas en of plexmediaserver die geinstaleerd staat op mijn PC, MKV bestanden stream via netwerkmedia, kan ik niet vooruitspoelen en of terugspoelen, ja wel op 2x maar ga ik hoger dan krijg je dat draaiend cirkeltje in de midden en kan ie het niet goed bijhouden zeg maar, ook via mijn nas het zelfde probleem, heb bekabeld en draadloos op 5ghz aangeloten maar alle 2 het zelfde probleem, tv is 1 week oud, mijn vorige die ik verkocht heb was ook een philips 49 inch pus 6501 en die had het probleem niet, je zou denken aan netwerksnelheid, maar das allemaal prima oke, het lijkt op de dnla server te zitten in de tv die het niet kan bijbenen, mijn netwerk snelheid is dik 60mb/sec naar nas en andere apperaten in mijn netwerk
Uh en ja als ik het zelfde MKV bestand afspeel via usb en ik spoel vooruit is het geen probleem, dus licht ook niet aan de indeling van het MKV bestand

iemand met het zelfde probleem?
Hoor er nergens wat over, over dit probleem

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1