Mijn huidige pc is afkomstig uit 2014 (reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014) en is het basis game systeem wat destijds aangeraden werd maar dan met een harde schijf ipv een ssd. Ik vind het wel eens tijd voor een upgrade
. Destijds heb ik em zelf in elkaar gezet op de bekabelling na, omdat ik geen risico wil lopen laat ik em assembleren door azerty.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, verder af en toe fotoshop of sketchup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 1200 euro, was origneel van plan om de azerty gold te kopen (https://azerty.nl/product...i5-9400f-geforce-rtx-2060), heb daarna naar de componenten gekeken en vond 500gb te weinig voor opslag. Verder kon ik voor rond 1000 euro dezelfde build maken met een grotere ssd voor opslag (verder gebruik ik een externe harde schijf voor overige opslag). De 1200 euro budget bevat niet de assemblage service van azerty.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb momenteel een verouderde acer monitor, ik ben van plan om deze te behouden en als extra scherm te gaan gebruiken. Verder ben ik van plan om als hoofdmonitor een Philips 276E8VJSB aanteschaffen. Veranderd naar een aoc 31,5 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de standaard dingen, heb geen gekke wensen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid en verder zoveel mogelijk voor mijn geld
.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, ben geboren met twee linker handen vandaar dat ik hem ook laat assembleren door mensen die er wel verstand van hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag advies over welke componenten ik het beste kan gebruiken.
Omdat ik een student ben heb ik een gratis kopie van win 10 scholar, Is dit prima of beperkt het mijn mogelijkheden?
Graag zou ik een systeem hebben dat warhammer 2 optimaal speelt, verder speel ik nog spellen als CSGO, rimworld, rtw rome 2 en fallout 4.
Past mijn nieuwe systeem bij mijn nieuwe scherm?
Is de build krachtig genoeg voor 2 schermen?
Dit is wat ik zelf momenteel heb geselecteerd, komt veel overeen met de gold build van azerty. Ik sta open voor suggesties
*edit had per ongeluk twee voedingen in het systeem zitten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, verder af en toe fotoshop of sketchup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 1200 euro, was origneel van plan om de azerty gold te kopen (https://azerty.nl/product...i5-9400f-geforce-rtx-2060), heb daarna naar de componenten gekeken en vond 500gb te weinig voor opslag. Verder kon ik voor rond 1000 euro dezelfde build maken met een grotere ssd voor opslag (verder gebruik ik een externe harde schijf voor overige opslag). De 1200 euro budget bevat niet de assemblage service van azerty.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb momenteel een verouderde acer monitor, ik ben van plan om deze te behouden en als extra scherm te gaan gebruiken. Verder ben ik van plan om als hoofdmonitor een Philips 276E8VJSB aanteschaffen. Veranderd naar een aoc 31,5 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de standaard dingen, heb geen gekke wensen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid en verder zoveel mogelijk voor mijn geld
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, ben geboren met twee linker handen vandaar dat ik hem ook laat assembleren door mensen die er wel verstand van hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag advies over welke componenten ik het beste kan gebruiken.
Omdat ik een student ben heb ik een gratis kopie van win 10 scholar, Is dit prima of beperkt het mijn mogelijkheden?
Graag zou ik een systeem hebben dat warhammer 2 optimaal speelt, verder speel ik nog spellen als CSGO, rimworld, rtw rome 2 en fallout 4.
Past mijn nieuwe systeem bij mijn nieuwe scherm?
Is de build krachtig genoeg voor 2 schermen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9400F | € 168,- | € 168,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte MB B360M DS3H | € 76,05 | € 76,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 370,99 | € 370,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Wit | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Voedingen | Gigabyte PB500 | € 41,44 | € 41,44 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 987,39 | ||
Dit is wat ik zelf momenteel heb geselecteerd, komt veel overeen met de gold build van azerty. Ik sta open voor suggesties
*edit had per ongeluk twee voedingen in het systeem zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door niels718 op 24-04-2019 15:18 ]