Beste koop geeft 'verkeerde' afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalephsis
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 15:40
Hoi lieve devjes,

de 'Beste koop 2019' feature die nu zichtbaar is op de homepage geeft verkeerde afbeeldingen.

Er staat een vanaf prijs van 77 euro bijvoorbeeld, met een foto van een product dat je denkt, oh? Interesting, als je vervolgens door klikt blijkt het toch om een product te gaan van 230 euro. Kan de afbeelding van het product van de 'vanaf' prijs niet beter getoond worden bij dat blok?

verkeerde info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:47
Voor de duidelijkheid:

De Samsung EVO 970 is inderdaad te koop vanaf 77 euro. Echter, is dat de 250gb versie.
De afbeelding laat de 1tb versie zien, die te koop is vanaf 230 euro ipv 77.
Zou dus netter zijn, als je ervoor kiest om de laagste mogelijke vanaf prijs te selecteren, dan ook de daarbij horende afbeelding te pakken.

[ Voor 6% gewijzigd door timwijn op 24-04-2019 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Dat is volgens mij een meer generieke issue. Overal waar wij een product tonen (en niet een specifieke uitvoering) met een vanaf prijs gebruiken wij het plaatje van de uitvoering die als 'primair' staat ingesteld. Blijkbaar is dat hier de 1TB versie en (dus) niet de goedkopere 250GB versie.

Dan kunnen we 3 dingen doen:
- voortaan de goedkoopste uitvoering als 'primair' instellen waardoor dus ook het plaatje van die uitvoering wordt gebruikt - dat is iets dat ons productcontentteam kan doen
- voortaan het plaatje van de goedkoopste versie tonen, en dus het 'primaire uitvoering'-principe negeren. - dat vergt aardig wat aanpassingen in onze code en heeft mogelijk ook andere bij-effecten.
- deze issue (die vaker is langsgekomen) gewoon negeren, want sec gezien is het niet echt een hele grote issue, en de prijs vermeld duidelijk 'vanaf'

Aangezien ik deze keuze niet kan maken verplaats ik dit topic even naar Mooie Features om het (weer) onder de aandacht van ons productteam te brengen :)

Intentionally left blank