Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Mijn ASUS GL704GM (ROG/STRIX II) heeft last van whine coil, geluid lijkt op een oude HDD.
Echter heb ik deze HDD eruit gehaald. Ik lees dat je de C1E uit moet schakelen, in BIOS kan dat niet, maar met ThrottleSTOP kan dat ook niet gezien de foutmeldingen die ik krijg als ik de APP wil runnen.

Iemand enige idee?

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Ehhh, coilwhine kan je niet tegen gaan met softwarematige oplossingen. Daarnaast zeg je dat je de HDD eruit hebt gehaald? Een HDD veroorzaakt ook geen coilwhine, dus snap de gekozen oplossing niet zo..

Een hoop klok en klepel gehalte.. er is geen oplossing voor coilwhine, los van wat lijm op de pulserende onderdelen

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik had een Asus GL552VW die coilwhine had bij het gedeelte van de SSD. Als je er iets naartoe schreef begon hij herrie te maken...

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• michelstreurman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-04-2024
@d22wth Ik denk dat er dan een onderdeel op je moederbord zwaarder werd belast welke dan begon the whinen.