Uszka schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:50:
Je Recom werkt niet zonder problemen. Dat denk jij maar is niet zo. De voeding heeft nog nooit goed gewerkt want is al defect als ie nieuw is. Het is namelijk een slechte voeding, slechte kwaliteit, slechte spanningsregeling , slechte fan, kan niet het beloofde vermogen leveren en zorgt er daardoor voor dat de onderdelen in het systeem een kortere levensduur hebben dan nodig. Je donorprul idem dito. Koop gewoon een nieuwe voeding van €40 - €50, bijvoorbeeld
pricewatch: be quiet! Pure Power 11 400W
Ik zou dit toch wat willen nuanceren. Ik heb 11 jaar lang een merkloze 850 watt voeding in mijn systeem gehad zonder enige problemen ondanks dat ik na aanschaf las dat iedereen hem afkraakte.
Het is nog altijd een beest van een voeding die mijn cpu beter laat overclocken dan de nieuwe cooler master die er nu in zit.
Ik doe persoonlijk dan ook niet mee aan dat hele afkraak gedoe voor voedingen en denk dat het allemaal wel los zal lopen.
Ik heb hem pas vervangen toen ik een probleem met mijn geluid kreeg (static) na het vervangen van mijn videokaart.
Echter veranderde dit niks en was de voeding het probleem niet maar zijn nvidia kaarten het probleem en heb ik dus voor niets de voeding vervangen.
En van niet het vermogen kunnen leveren gaat er echt niks stuk je krijgt hoogstens wat instabiliteit.
Maar voeding makers zijn wel blij met je natuurlijk die verkopen graan iedere 4 jaar een nieuwe.
Ik heb in bijna 30 jaar wekelijk nog nooit een probleem gezien veroorzaakt door een 'slechte' voeding tenzij deze echt totaal defect of de wattages niet kon leveren was en dan was het na vervangen gewoon opgelost.
Als je voeding echt aan vervanging toe is tuurlijk koop een goede maar als je simpelweg een fannetje kan vervangen hij doet het weer prima toch.
We hoeven niet allemaal mee te doen aan het creëren van een afval berk en de consumptie maatschappij die het leven onbetaalbaar maakt.