Beste Tweakers.
Ik ben de laatste tijd al veel aan het nadenken over wat ik precies wil upgraden in mijn systeem.
Nu heb ik van mijn werkgever een mogelijkheid gekregen om met Fiscfree 700,- te besteden.
Enige limiet is dat de aanbesteding wel bij Paradigit gedaan moet worden.
Ik gebruik mijn desktop als game PC. En ik speel het meest Guild wars 2, League en WoW
Daarnaast programmeer ik een klein beetje ernaast als hobby. Niks serieus waar op gelet moet worden voor mijn systeem.
Ik draai 3 schermen, 1 WQHD Benq GW2765 en twee LG 23" op 1080P. En ik zou het liefst gewoon op WQHD blijven.
Nu komt het er dus op dat ik niet precies weet wat de beste aanbesteding is. Ik dacht of aan een GPU upgrade en ram (2070 + 16GB ram) maar dan zou ik me RAM later weer moeten upgraden als ik een Mobo upgrade moet doen naar DDR4. Dus dacht ik dat eventueel een Mobo + CPU + Voeding + Ram ook wel een goede mogelijkheid kon zijn. Wat is jullie advies? Systeem is als volgt:
Het enige wat in deze tabel mist is een aparte CPU cooler die ik er later op geïnstalleerd heb en mijn BenQ scherm. Wat zouden jullie als eerste upgraden?
Alvast bedankt!
Naccer
Ik ben de laatste tijd al veel aan het nadenken over wat ik precies wil upgraden in mijn systeem.
Nu heb ik van mijn werkgever een mogelijkheid gekregen om met Fiscfree 700,- te besteden.
Enige limiet is dat de aanbesteding wel bij Paradigit gedaan moet worden.
Ik gebruik mijn desktop als game PC. En ik speel het meest Guild wars 2, League en WoW
Daarnaast programmeer ik een klein beetje ernaast als hobby. Niks serieus waar op gelet moet worden voor mijn systeem.
Ik draai 3 schermen, 1 WQHD Benq GW2765 en twee LG 23" op 1080P. En ik zou het liefst gewoon op WQHD blijven.
Nu komt het er dus op dat ik niet precies weet wat de beste aanbesteding is. Ik dacht of aan een GPU upgrade en ram (2070 + 16GB ram) maar dan zou ik me RAM later weer moeten upgraden als ik een Mobo upgrade moet doen naar DDR4. Dus dacht ik dat eventueel een Mobo + CPU + Voeding + Ram ook wel een goede mogelijkheid kon zijn. Wat is jullie advies? Systeem is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4690K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce GTX 970 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue SATA 3 Gb/s, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master CM Storm Stryker | € 189,95 | € 189,95 |
| 1 | Monitoren | LG 23EA63V-P Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Ducky DK9087 Shine 3 (Groene led, Cherry Blue) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Steelseries Sensei | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Tekentabletten | Wacom Bamboo Pen v3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G | € 25,91 | € 51,82 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power L7 530W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 320 160GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 241,77 | ||
Het enige wat in deze tabel mist is een aparte CPU cooler die ik er later op geïnstalleerd heb en mijn BenQ scherm. Wat zouden jullie als eerste upgraden?
Alvast bedankt!
Naccer