Foutmelding:Voeding van apparaatfout controleren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:37
Sinds vorig jaar september heb ik een Samsung UE55MU7070 tv. Sinds een paar dagen krijg ik dus de melding 'Voeding van apparaatfout controleren' bij het kijken van televisie via Telfort glasvezel. Andere bronnen zoals mijn PS4 en Switch werken prima. Ook kan ik via diverse apps zoals Netflix en Youtube de tv zonder problemen gebruiken.

Ik heb al een andere decoder en andere adapter geprobeerd maar helaas zonder resultaat.

Alles is aangesloten via de 'One connect box' van Samsung. Op de tv zelf zitten geen HDMI poorten om te proberen.

Via Google kom ik niet tot een oplossing. Bol.com kon me ook niet direct helpen.

Iemand een idee/oplossing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:02

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zou even met Samsung bellen.
De voeding van een apparaatfout controleren... Lekker vertaald weer door Samsung.

Je kan ook even de taal van je tv op Engels zetten. Dan krijg je tenminste fatsoenlijke meldingen :+

(ik zet al mijn apparatuur op Engels, want dat Nederlands is altijd tenenkrommend of past niet op het scherm)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:37
Nyarlathotep schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:58:
Ik zou even met Samsung bellen.
De voeding van een apparaatfout controleren... Lekker vertaald weer door Samsung.

Je kan ook even de taal van je tv op Engels zetten. Dan krijg je tenminste fatsoenlijke meldingen :+

(ik zet al mijn apparatuur op Engels, want dat Nederlands is altijd tenenkrommend of past niet op het scherm)
Heb inmiddels contact gehad met Samsung en volgende week komt een reparateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
En, hoe is dit afgelopen?

Gisteren is hier door een Samsung service monteur het moederbord en de WiFi/bt module vervangen van onze 55Q85R uit 2019. Dat zou het slecht opstarten moeten oplossen.

Dat lijkt opgelost, maar nu dus deze foutmelding, voeding van apparaatfout controleren. Heb er een Next van Ziggo aan hangen.

Ben dus benieuwd wat het bij jou is geweest :)