Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Download station download torrents niet direct naar de map

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52
Mijn vraag
Na het downloaden van een torrent, gaat het programma download station het verplaatsen naar de desbetreffende map. Dit levert enorm veel lees- en schrijfacties op. Ik zou graag willen dat het programma het direct naar de map download. Iemand enig idee wat ik daarvoor moet doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
DSM = de nieuwste
Download station = de nieuwste

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ben nog niets hierover tegengekomen.

Alle reacties

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Heb je het nou over het verplaatsen van een bestand van de ene map naar de andere op hetzelfde volume? Dat kost nauwelijks lees- schrijf acties. De verplaatsing is alleen administratief.

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 11:27
Je bent wat karig met je versie aangeven. Op die manier weten wij niet of je toevallig een beta build probeert, en vind dat dit de nieuwste versie is.

Anyway, mn google-fu heeft mij naar de volgende Reddit post gebracht:
https://www.google.com/am...n_and_its_default_folder/

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 01:42
* Welke Synology NAS gebruik je (typenummer)?
* Welke DSM versie staat er op (versienummer)?
* Welke versie van Download Station staat er op (versienummer)?
* Wat voor schijven zitten er in je NAS, hoe heb je de volumes ingedeeld?

De locatie voor tijdelijke bestanden in Download Station lijkt "/volume1/@download" te zijn (http://blog.centurio.net/...mporary-bittorrent-files/). In Download Station kun je als je een download start ook de doelmap aangeven, wat heb je daar ingevuld? Als dat op een andere volume is dan je definitieve opslag kan dat tot fysieke verplaatsing leiden.

[ Voor 6% gewijzigd door Cpt.Morgan op 24-04-2019 13:26 ]

• Stef012
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:38
Maak eens een printscreen! >:)

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52
@Verwijderd aan je link heb ik veel, bedankt daarvoor.
Ik gebruik een 1019+ met 5 WD Red 8tb schijven in raid 5. DSM versie is 6.2.1-23824. download station versie is 3.8.13-3519.

Ben nu overigens over gestapt op transmission die het probleem niet heeft. Probleem met transmission is dat die maar 5 downloads tegelijk kan doen.

Iemand daar nog een idee bij?
Transmission versie is 2.94-16
Pagina: 1