Betrouwbare domain backorder site voor nl domain?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil een nl domain hebben, echter is dit nu in gebruik. Zodra dit domein ooit beschikbaar komt wil ik het graag hebben. Aangezien ik niet dagelijks alle vrijgekomen domeinen wil doorspitten wil ik gebruik maken van een domain backorder site. Ik verwacht dat deze leverancier dagelijks alle vrijgekomen domeinen checkt en zodra mijn gewenste domein beschikbaar komt, hier een bod op doet.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al diverse sites bekeken (snapnames, godaddy e.d.) maar deze komen niet betrouwbaar over of ik krijg het gevoel dat ze niet goed met NL domeinen werken. Ook is de uitleg erg summier.

Is er een betrouwbare site die NL domeinen op backorder kan checken en kopen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
"betrouwbaar" zijn dat soort dropcatchers sowieso niet. "boeven" zou ik het eerder noemen. Dat ze niet goed met NL domeinen werken klopt, want die worden altijd op random tijdstippen gereleased, juist om de successrate van dropcatchers te verkleinen.

Als je toch al van plan bent een fortuin uit te geven aan een domeinnaam, zou ik eerder adviseren contact op te nemen met de huidige eigenaar en een goed bod te doen. Danwel hem te vragen contact met jou op te nemen als 'ie er vanaf wil. Loop je een stuk minder risico en hoef je ook geen shady tussenpartij te betalen.