Prijs anno 1800 niet correct en afrondings foutje?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van mening dat reviews: Anno 1800 - Solide, maar ook wat onoverzichtelijk een verkeerde prijs staat. Aangezien de game bij ubisoft zelf maar 59,99 kost ipv 74,29 bij Game-Key.

Op de frontpage wordt de prijs, van 74,29 afrond naar 75 euro? Zou dit niet 74 moeten zijn?

Daarnaast is de key uitverkocht bij game-key, wat nog al logsche is, aangezien je hem alleen legaal kan kopen op dit moment bij Ubisoft of Epic.

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica

wica

De duivel jacht op me

Topicstarter
75,49 afgerond op 76.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@wica De prijs wordt uit de Pricewatch gehaald, en daar is maar 1 prijs van Game-Key te zien. Shops moeten een abonnement bij ons afnemen om hun prijzen te kunnen tonen bij producten in de Pricewatch. Ubisoft en Epic zijn geen klant van ons, dus kunnen we hun prijzen ook niet tonen.

Wat betreft de voorraad bij Game-Key, hij lijkt nu weer op voorraad te zijn.

De prijs in het blokje tenslotte, om daar geen cijfers achter de komma te laten zien lijkt een designkeuze te zijn. Dat er op de euro naar boven wordt afgerond, lijkt mij in dit geval logisch, want anders krijg je een te lage prijs te zien. Ik denk dat men liever hebt dat je doorklikt en een lagere prijs ziet, dan een hogere, ook al is het (tientallen) centenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica

wica

De duivel jacht op me

Topicstarter
@Glaanie Duidelijk, dus voor de beste prijs, moet je verder kijken dan de pricewatch aangezien, hierin alleen de beste prijzen staan van de winkels, die een abonnement hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTO_xp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 01:25
Uiteraard zijn de producten wat duurder in de Pricewatch, want daarin zijn de abonnementskosten verdisconteerd.
En over die verhoging betaal je geheel terecht weer extra BTW. Belasting over de toegevoegde waarde van dit abonnement.