Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC valt uit onder het gamen

Pagina: 1
Acties:

• RicoB
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-01-2024
Wanneer ik enige tijd aan het gamen ben kan zomaar mijn computer in één keer uitvallen. Hij freezed Dan helemaal en dan moet ik hem handmatig uitschakelen.

Het vreemde is dat ik soms wel een paar uur achter elkaar kan gamen zonder dat er iets gebeurd en soms crashed die al als ik net ben begonnen.

Specs:

I7 7700k
Gigabyte gaming Z3 moederbord
Gigabyte GTX 1070 8gb
16 GB ddr4
2x Samsung SSD 500GB

Waar kan dit aan liggen. Ik zat zelf te denken aan de voeding of dat de temperatuur te warm wordt.

Iemand hier misschien ervaring mee of weet een oplossing.

Alvast bedankt

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:00
Probeer eens de temperatuur bij te houden tijdens het gamen? Dan weet je in ieder geval of dat het probleem is.

• RicoB
@Philip Ross

Bij wat voor een temperatuur zou een computer zichzelf afsluiten dan?

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:00
RicoB schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:39:
@Philip Ross

Bij wat voor een temperatuur zou een computer zichzelf afsluiten dan?
Dan kan verschillen per systeem en hoe het ingesteld staat. Maar je zal hoe dan ook meoten weten hoe warm die daadwerkelijk word nu, en dat kan je alleen doen door goed te meten.

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:52
Wat bedoel je precies met 'freezen', kan je nog wel alt-tabben o.i.d.? Videokaart overgeklokt d.m.v. software?

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-11 22:12
Staan je ssd's in een raid configuratie?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Je denkt dat het aan de voeding ligt maar noemt vervolgens niet welk merk en type voeding je hebt 8)7

• RicoB
@steffeh nee, het beeld freezed en kan dan helemaal niks meer doen. Ik heb me videokaart niet overgeklokt.

@themaxxxx nee, ik gebruik 1 ssd voor Windows en de andere voor me games

• RicoB
@Uszka ik weet zo niet wat voor een voeding ik heb haha, als ik zo thuis ben zal ik wel eens effe kijken
Pagina: 1